Strona 6 z 11
: 09 marca 2012, 09:15
autor: DOMEL
no niestety u mnei w poblizu nie ma nic ciekawego wiec zostaje radom i lublin.Aczkolwiek w tym roku chcemy sie z kumplem busem wybrac na poznan i tam polatac wreszcie na czyms szybszym.Marzy mi sie slowacja lub czechy jak widze jak piszesz gdzie latales to az slinka cieknie.Niestety jedyne co mnie ogranicza to finanse

No i owiewki torowe juz by sie przydaly na taki wyjazd a to kolejne wydatki
ps.bym zapomnial-jakie cisnienia preferuje ta guma??
: 09 marca 2012, 09:21
autor: Marek760i
to zalezy,z tyłu 1.4, 1.5, z przodu 1.8, 1.9, ale to na szybkich torach, na takich wolnych to nie wiem.
z owiewkami to roznie, cały tamten sez przejezdziłem na org, trzeba sie tylko nie przewracac
: 09 marca 2012, 09:38
autor: DOMEL
dzieki za rady.Poeksperymentuje z cisnieniami.Wogole to krew mnie zalewa ze niby warszawa stolica i wogle a zadupie na ktorym nie ma toru.Zal mi dupsko sciska bo brakuje tego strasznie.Wstyd ze nawet ekipy tv jezdza krecic programy az do poznania ewentualnie kielce lub radom.NIby pod wa-wa mial byc budowany jakis obiekt ale jak to bywa umarl smiercia naturalna?
a tego mi brakuje w mojej okolicy
http://www.youtube.com/watch?v=dzCXtt30 ... ure=topics
: 09 marca 2012, 12:39
autor: Marek760i
to u nas bys był w pełni USAtysfakcjonowany, czervenohorskim sedlem,
a na tory to tez musimy latac po pareset km, najblizej do brna bedzie ze 180, godzina dwadziescia i jestesmy na miejscu, oczywiscie busem z motorami na pace
: 09 marca 2012, 15:18
autor: DOMEL
Marek760i pisze:to u nas bys był w pełni USAtysfakcjonowany, czervenohorskim sedlem,
a na tory to tez musimy latac po pareset km, najblizej do brna bedzie ze 180, godzina dwadziescia i jestesmy na miejscu, oczywiscie busem z motorami na pace
to jest zycie

a u nas ciemna dupa
: 09 marca 2012, 15:29
autor: Bombel
Domel nie martw sie ja tez mam dramat jedynie Radom mam w miare blisko ponad 200km tylko tak CENZURA droga ze jade mini.3h wiec zeby jechac posmigac to cala wycieczka caly dzien

: 10 marca 2012, 09:00
autor: Biały
Wróćmy do tematu

Co powiecie o Dunlop SportSmart ??
: 16 maja 2012, 16:14
autor: respol
siema
jaką szerokość wrzucić na tył do sc57- 180 czy 190? teraz mam 190 która się kończy i nie wiem czy 180 nie za wąska do tej mocy?
: 16 maja 2012, 16:59
autor: wiertło
respol, tak jak podaje producent i bedzie ok
: 16 maja 2012, 18:51
autor: respol
wiertło a latałeś na 180-ce? ja miałem wcześniej gsx r-750 98r, najpierw jeździłem na 190 a później zapodałem 180 i różnica po winklach była ogromna na korzyść 180-tki, motocykl dużo lepiej kładł się w zakrętach i stale kolanami po asfalcie na zakrętach tarłem, tu w sc57 mam 190 i jakoś czuje że ten moto tak się nie kładzie w zakrętach pomimo zamknięcia opony, nie wiem może to tylko moje złudzenie- jeździł ktoś na 180-kach? trochę się obawiam bo w gsxrze było dużo mniej mocy a tu może być problem?
: 16 maja 2012, 19:09
autor: Bombel
Ja od kiedy mam litra to zawsze smiga na 190 jakos tak sie zlozylo ale z tego co slyszalem to wlasnie w zakretach chyba bedzie lepiej na 200 ale tylko tak slyszalem nigdy nie smigalem na takiej, zaraz sie ktos moze wypowie z doswiadczeniem

: 16 maja 2012, 19:31
autor: VIP
Na 200 jeździłem 2 sezony ale mnie osobiście się źle jeździło. Jednak miałem porównanie tylko z 180. W tym roku jest 190 i też sprawdzę jak będzie się śmigać.
