Strona 5 z 11
: 19 lutego 2012, 02:05
autor: Kuba.
Każda z tych opon będzie dobra.
Zakres temp. 15-24 nie jest ekstremalny. Ważne żeby opona się nagrzała.
Skoro może szybko znikać to polecam supercorse, a do poczytania
http://forum.fireblade.pl/topics2/wybor ... 826,36.htm
: 19 lutego 2012, 12:10
autor: jony
ja też polecam diablo supercorse, śmigam na niej i jest naprawde dobra. wczesniej mialem michelin pilot i pod koniec zycia strasznie sie slizgały. bierz pirelli. dopytaj wczesniej o mieszanke SC0 SC1 SC2, zalezy jak jezdzisz.
: 19 lutego 2012, 15:03
autor: Marek760i
SC0 to guma kwalifikacyjna, zreszta wszyskie SC to gumy typowo na tor,
BSB i SP to ta sama mieszanka opony torowej z homologacja na droge tyle ze znika szybko mi na Pannoniaringu wytrzymała poltora dnia na Brnie poł dnia (bo szybszy tor), i tu mozna smiało powiedziec ,ze w 2 dni dojechałem 2 nowe tyły, na droge i sporadycznie tor polecił bym diablorosso,ewentualnie D211, to drogowa guma ktora toru sie nie boi jak pilotpower
: 08 marca 2012, 21:19
autor: Siwy00
Śmigałem na pilot power i d209. Piloty w połowie rozgrzane przy mocniejszym odkręceniu manetki strasznie mi się ślizgały, gdzie d209 spokojnie trzymają się drogi. Piloty znacznie dłużej się rozgrzewały choć w d209 potrzeba i tak czasu. Jeśli miałbym brać opony na trasę, deszcz to piloty, jesli na miasto do wariowania i trochę na tor to d209. nIESTETY kończą mi się dunlopy i zastanawiam się nad wyborem d211 GP bo d209 to dla mnie super opony na miasto oczywiście po rozgrzaniu. Myślę też o pilotach power pure. Ktoś z Was uzutkuje może power pure i może napisac coś o nich? czy sprawdzają się na miasto i winkle?
: 09 marca 2012, 07:37
autor: Siwy_ryry
Siwy00 pisze:Śmigałem na pilot power i d209. Piloty w połowie rozgrzane przy mocniejszym odkręceniu manetki strasznie mi się ślizgały, gdzie d209 spokojnie trzymają się drogi. Piloty znacznie dłużej się rozgrzewały choć w d209 potrzeba i tak czasu. Jeśli miałbym brać opony na trasę, deszcz to piloty, jesli na miasto do wariowania i trochę na tor to d209. nIESTETY kończą mi się dunlopy i zastanawiam się nad wyborem d211 GP bo d209 to dla mnie super opony na miasto oczywiście po rozgrzaniu. Myślę też o pilotach power pure. Ktoś z Was uzutkuje może power pure i może napisac coś o nich? czy sprawdzają się na miasto i winkle?
Ja też właśnie się coraz bardziej zastanawiam nad D211 z tym, że potorowe.
Nie daleko nas gość ma cały składzik tego, i znajomy, który lata na moto XX lat powiedział, że innych niż potorowe by w życiu nie kupił.
Osobiście chciałem nowe, ale z tego co zauważyłem, rzeczywiście najwięcej środek opony ( w moim przypadku ) dostaje po dupie.
A jak wiadomo potorówki mają środki w stanie BDB.
Właśnie ten znajomek przelatał na D211 zeszły sezon, i mówi że są zajebi ste na miasto jak i na jakieś większe szaleństwa typu Winke w Jeseniku.
: 09 marca 2012, 08:20
autor: Marek760i
masa ludzi lata na d211 b.dobra guma,osobiscie jakos nie było jeszcze okazji, szczegolnie na winkle polecam , supercorse i racetec metzelera, z tym, ze ja na Jeseniku latam na pierelli diablo superbike, albo na jakiejs innej pirelce przewaznie supercorsie ewentualnie diablocorsie
: 09 marca 2012, 08:25
autor: arcy_mg
Witam panowie..
Ile motocyklistow tyle opinie, pisalem troszke o moich doswiadczeniach z oponami wczesniej..Jezdzilem na naprawde roznych az w koncu znalazlem te przy ktorych zostalem, juz z dwa sezony na tych konkretnych..
Wg mnie najlepsza opcja na ulice to pilot power, oponka dobrze sie trzyma, dobrze spisuje sie na mokrym i tak szybko nie schodzi..Do konkretnego latania zdecydowanie Supercorsy najlepiej w mieszance SC2 - mialem SC0 i schodzila w oczach..
Na codzien latam Supercorsach i trzymaja sie naprawde fajnie, D211 czy dragon to nie to samo..Latajac na D211 przy maksymalnym zlozeniu opona miala juz takie odchylki ze czulem ze cos tam juz zaczyna sie dziac, na supercorsach zadnych wahan a cenie sobie dobra przyczepnosc zarowno na torze jak i na ulicy..
Jako ze teraz jest spory dostep do opon to biore potorowki od znajomego, cena uzywki w dobrym stanie robi swoje bo na sezon wychodzi ze 1/2 przodzy i 2/3 tyly schodza.
To oczywiscie moja opinia, pewnie znajdzie sie ktos z inna ale moge z czystym sumieniem stwierdzic ze supercorsy sa godne polecenia a dla mnie liczy sie przyczepnosc..Jedna wazna zasada to porzadnie rozgrzac opony, i moga sie inni denerwowac ze jedziesz wezykiem ale robisz to dla siebie.
: 09 marca 2012, 08:32
autor: DOMEL
ja na ten sezon zakupilem d211gp ale prawde mowiac nie wiem czego sie po nich spodziewac.Mialem kilka kompletow metzelerow K1 i to sa dla mnie opony.Czulem sie na nich mega pewnie a i na torze mozna juz bylo poczuc sie mocno.Chcialbym jak najszybciej zjechac te d211 i wymienic na K1
: 09 marca 2012, 08:37
autor: Marek760i
ale takie wezykowanie to wlasnie h.. daje,napewno nie rozgrzewa opony, najbardziej guma nagrzewa sie przy hamowaniu
DOMEL zmienisz zdane
: 09 marca 2012, 08:45
autor: DOMEL
Marek760i, no oby bo na K1 czulem super pewnie a do tych d211 podchodze jakos tak bez podniety.Nie moge sie doczekac 1 wyjazdu na tor bo tam najlepiej sprawdzic na co je bedzie stac.Mam nadzieje ze bez szkoda na moim nowym moto

: 09 marca 2012, 08:49
autor: Marek760i
na torze sa rewelacja , caly GSXR CUP na nich lata,tyle, ze musisz wiedziec , ze to gumy nisko cisnieniowe, gdzie lecisz na tor i kiedy
: 09 marca 2012, 08:51
autor: Siwy_ryry