Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy 
viewtopic.php?p=143542#p143542
viewtopic.php?p=143542#p143542
regulacja zaworów
- maciekx
- Moderator

- Posty: 1546
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Mrągowo
Re: regulacja zaworów
No źle ci ustawił bo luz zaworowy masz mieć 0.16 i 0.27 plus minus 0.03 więc 0.1 to jest już poza zakresem i lepiej ustawiać na równo 0.16 lub nawet do górnej granicy czyli 0.19 mowa o ssacych ale z wydechowymi jest ta sama zasada
-
MaTT954rr
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 kwietnia 2017, 00:04
- Motocykl: Honda Cbr 954 rr
- Rok produkcji: 2003
Re: regulacja zaworów
Czyms grozi takie ustawienie zaworow? Przed regulacja byly luzy od 0,25 do 0,27 wydechowe i 0,08 do 0,13 ssace, strasznie bylo ich slychac. Moto zlozone jutro opalam zobaczymy jak bedzie chodzicmaciekx pisze:No źle ci ustawił bo luz zaworowy masz mieć 0.16 i 0.27 plus minus 0.03 więc 0.1 to jest już poza zakresem i lepiej ustawiać na równo 0.16 lub nawet do górnej granicy czyli 0.19 mowa o ssacych ale z wydechowymi jest ta sama zasada
- maciekx
- Moderator

- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Mrągowo
Re: regulacja zaworów
ja tego nie ogarniam coś Ty odwalił miałes złe luzy zaworowe zrobiłeś i nadal masz niewłaściwe luzy to po co to było wszystko robić skoro przed były poza zakresem i teraz sa poza zakresem, weź się jakoś ogarnij bo ja tu czegoś nie kumam
zawory jak było słychać tak nadal będzie słychać nic to nie zmieni ale tu widze nie ma sensu nic pisac bo skoro Ty złożyłeś motocykl na niewłaściwych luzach to ja nie mam pytań.
-
MaTT954rr
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 kwietnia 2017, 00:04
- Motocykl: Honda Cbr 954 rr
- Rok produkcji: 2003
Re: regulacja zaworów
Mylisz sie kolego, jesli nie masz na tyle pojecia nie dawaj rad. Luzy wyszly wydech 0,20 do 0,21 ssace 0,10 do 0,11. Silnik przepieknie cichutko mruczy, nic prawie nie słychać. Swiece irydowe zmniejszyly spalanie(przynajmniej na wyswietlaczu pokazuje o jakie 0,7 mniej) i dodaly mocy co jest odczuwalne, motul 7100 5w40 easter bardzo poprawil zmiane biegow i wyciszyl sprzeglo. Polecamw w pelni takie ustawienia, motocykl chodzi jak nowy 
- maciekx
- Moderator

- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Mrągowo
Re: regulacja zaworów
matko bosko jedyno, mam nadzieję że tak jak szybko zacząłeś kariere na forum tak szybko ją zakończysz i nie daj boże nie udzielaj nikomu rad odnośnie regulacji luzów zaworowych skoro jesteś mądrzejszy od inżynierów hondy to ja nie mam pytań więcej i się pytam co Ty chłopie robisz na forum zamiast pracować w moto gp w repsol hondzie, oni pewnie głupki nadal ustawiają złe luzy zaworowe ehhhh tak to jest polak potrafi wszystko nawet być mądrzejszym od konstruktorów
-
dodek
- Posty: 141
- Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
- Motocykl: sc33
- Rok produkcji: 1998
- Lokalizacja: RMI
Re: regulacja zaworów
MaTT954rr Zrabałeś ustawiania tych zaworów po całości !!!! Tak to jest jak sie nie czyta serwisówki - trzeba rozkrecać jeszcze raz......

-
MaTT954rr
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 kwietnia 2017, 00:04
- Motocykl: Honda Cbr 954 rr
- Rok produkcji: 2003
Re: regulacja zaworów
maciekx pisze:matko bosko jedyno, mam nadzieję że tak jak szybko zacząłeś kariere na forum tak szybko ją zakończysz i nie daj boże nie udzielaj nikomu rad odnośnie regulacji luzów zaworowych skoro jesteś mądrzejszy od inżynierów hondy to ja nie mam pytań więcej i się pytam co Ty chłopie robisz na forum zamiast pracować w moto gp w repsol hondzie, oni pewnie głupki nadal ustawiają złe luzy zaworowe ehhhh tak to jest polak potrafi wszystko nawet być mądrzejszym od konstruktorów
Po co te nerwy forum chyba po to jest zeby podpytac ??? Grzecznie zapytałem to wyskakujesz ze madrzejszy jestem od mechaników repsola . . . Gość z wielkim doswiadczeniem jako mechanik/zawodnik w amatorskich wyscigach zapytał mnie na jaka jazde sie nastawiam tor czy raczej normalne latanie po drodze , wiec odrazu wiadomo ze ustawiac mozna chociaz na 2 sposoby . . . Rzecz jasna ze to nie mogą być jakies kolosalne roznice . Polecił mi 0,20 i 0,10 i to strzał w dziesiatke . Chodzilo mi o to zeby jak najbardziej wyciszyc zawory , ustawienia z servisówki (mialem okazje posluchac pracy silnika na takich ustawieniach świeżo po regulacji ) moim zdaniem daja marny efekt , zawory dalej dosc wyraźnie slychac . Może i tak jest prawidlowo ale który konkretny mechanik nie ma swoich że tak powiem sztuczek na to i owo ?? Nie wiem o co wam chodzi ze tak anty reagujecie i mówicie zeby rozbierać od nowa bo lipa odstawiona . Jak dla mnie efekt lepszy niz oczekiwałem i tak zostawiam . Widze ze nie ma co sie dzielic spostrzezeniam lub swoimi sposobami na coś bo wszytsko znajdziemy w servisówce
-
wiertło
- Staly Bywalec

- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 12:40
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
- Lokalizacja: Piechcin
Re: regulacja zaworów
Tylko licz się później że źle dobrane płytki mogą zrobić biedę w silniku a dokładnie w zaworach itp. Kolega ma trochę racji i weź to na klate bo nikt po złości Ci tu nie piszę.
Oddam nerkę za cbr :)
-
AdamSsS
- Posty: 660
- Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
- Motocykl: CBR1100XX
- Rok produkcji: 2001
- Lokalizacja: Tarnów
Re: regulacja zaworów
luz zaworowy to tolerancja obloczina dla rozszerzeń cieplnych elementów współpracujących . Zbyt mały luz spowoduje że elementy będa an siebie napierały i szybciej się zużyją . Najczęściej wpierw wypalają się zawory ale też szklanki się wycierają i zwyczajnie w świece w pewnym momęcie pękają a wręcz wybuchają i klasyczne sptokanei tłoka z zaworem nieuniknione .
Zaworów jak to mówisz nie słychać bo zwyczajnie luz jest za ciasny i na ciepło go nie będzei w ogóle .
Spokojnie chłopaki niedługo będzie temat " Kupie silnik do 954"
Na warsztacie mam już kilka motorków po takich czy innych patentach i w jednym silnik był już tylko na złom w innym facet wsadził 15k bo nie było wyjścia .
Zaworów jak to mówisz nie słychać bo zwyczajnie luz jest za ciasny i na ciepło go nie będzei w ogóle .
Spokojnie chłopaki niedługo będzie temat " Kupie silnik do 954"
Na warsztacie mam już kilka motorków po takich czy innych patentach i w jednym silnik był już tylko na złom w innym facet wsadził 15k bo nie było wyjścia .
Re: regulacja zaworów
Witam wszystkich. Pytanie mam czy ktoś pomoże mi policzyć jakie płytki powinienem pozamieniać a jakie dokupić? nigdy tego nie robiłem i nie chciałbym się pomylić dlatego wolałbym żeby zrobił to ktoś bardziej doświadczony w tych sprawach.
- maciekx
- Moderator

- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: Mrągowo
Re: regulacja zaworów
weź Ty mi wytłumacz co to są za wartości bo ja nie rozumiem, w kółkach rozumiem grubość płytki ale te wartości 004 009i te ponizej 127 i 152 to co to jest ?
-
toper-utl
- Staly Bywalec

- Posty: 1036
- Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
- Motocykl: SC33
- Rok produkcji: 99
- Lokalizacja: Łódź
Re: regulacja zaworów
Oj czepiasz sie
, kolega zapomniał o zerach i przecinkach na poczatku. Mniejsze cyfry to wynik w calach, wiekszy przeliczony z cali na mm (po wynikach widać ze pomiar był robiony szczelinomierzem wyskalowanym w calach)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość