to powiem ci w druga strone, ja w VFR 750 z rocznika 97 mialem przednie kolo od bladego sc28 z tarczami tez od bladego, nic nie przerabialem, pasowalo idealnie
jesli pasowalo w jedna strone to powinno tez pasowac w druga, nie wiem tylko czy blotnika nie musialbyc dac wyzej
Wymiana felgi z 16 na 17
- fabiq
- Staly Bywalec

- Posty: 820
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
- Motocykl: SC33
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
- Pająk
- Posty: 80
- Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 18:28
- Motocykl: CBR 1100 XX
- Rok produkcji: 97
- Lokalizacja: Tarnów /
-
Luki213
- Posty: 556
- Rejestracja: 25 marca 2008, 19:25
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: NNM
Ja mam 17' kolo z przodu i blotnik mam oryginalny. Powiem wiecej mam dwie felgi zmienione na 3 ramienne z polerowanym rantem. Fabiq widzial jak to wyglada i doszlismy od czego moga byc ale juz nie pamietam wlasnie. Sa oryginalne Hondy firmy Enkei. Jaka jest roznica w jezdzie pomiedzy nimi to nie wiem, nie jezdzilem na 16 ale na 17 jak szybko wpadniesz w zakret to potrafi zatelepac kiera. TomoGT tez widzial i jak porownywalismy do jego oryginalnych to cos w lagach bylo zmienione na gornej polce w mocowaniu jak ktos bedzie bardziej zainteresowany to moge porobic fotki i przeslac na maila.
- rzymas
- Posty: 103
- Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
- Motocykl: fireblade 900 rr sc33
- Rok produkcji: 1999
- Lokalizacja: NOWE MIAS
- MARTINEZ
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
- Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Wołomin
nie wiem ile czasu latasz na 16tce ale jak ja w sezonie zmieniam co najmniej 2 razy przednia oponę to jest to kłopot.rzymas pisze:nie rozumiem dlaczego zmianiacie z 16 na 17 . przecież jeżeli japońce tak to zaprojektowali to chyba tak to powinno byc. moim zdaniem nie powiiniśmy pooprawiać mitrzów w tej technologii.
- rzymas
- Posty: 103
- Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
- Motocykl: fireblade 900 rr sc33
- Rok produkcji: 1999
- Lokalizacja: NOWE MIAS
- MARTINEZ
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
- Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Wołomin
nie chce sie z toba przekomarzać i jak chcesz trzymaj sie swojej wersji. mi takie nowe gumy wystarczają na około 6-8 tygodni mówię o przodzie. a taka stara o słabych wręcz złych właściwościach z mniejszym bieżnikiem na tyle samo. dlaczego? nowa jest tak miękka że szybko się ścierą a stara jest już twarda ......
zreszta to nie temat o dyskutowaniu o jakosci opon tylko o zmianie z 16 na 17
tak czy tak zawsze jest problem w kupnie 16tki.
zreszta to nie temat o dyskutowaniu o jakosci opon tylko o zmianie z 16 na 17
tak czy tak zawsze jest problem w kupnie 16tki.
- SzeFu
- Posty: 58
- Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
- Motocykl: Fajera SC28
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Piotrków
- MARTINEZ
- Posty: 44
- Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 18:09
- Motocykl: CZ,MZ,WR,CBR
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Wołomin
Z tego co słyszałem to teoretycznie tak w praktyce nie wiem.SzeFu pisze:takie pytanko do tych co zmienili 16 na 17 cali a nie maja amorkow skretu.
po zmianie nie zwiekszyla sie tendencja do shimmy??
ja jak wpadłem na swojej 16tce w shimme to to że spadłem z moto a go nie puściłem mnie uratowało, bo jak spadłem wisząc z boku bezwładnie dodałem gazu poderwało się koło i udało mi się potem wciągnąć. moje szczęście ze miałem przed sobą kawałek prostej drogi bo w innym wypadku było by nieciekawie. dystanse na kierownice zmniejszyły się o połowę i siniaki niesamowita na nogach od wewnętrznej strony.
jak to się stało? kitowałem na kole 180km/h i balansowałem z wiatrem bocznym jak upadłem nie wyprostowałem dokładnie kiery i się zaczęło.
od tamtej pory bez amorka nie mam w planie na kole rozwijać takich prędkości.
z tym czy z tamtym kołem trzeba jeździć ostrożniej
-
Luki213
- Posty: 556
- Rejestracja: 25 marca 2008, 19:25
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: NNM
SzeFu mam 17" i lata sie normalnie, jakos nie trzepala mnie shimma, choc z drugiej strony nie wiem jak sie jezdzi na 16". Japonce specjalnie dali 16" a nie 17" zeby shimmy tak szybko nie lapalo, wiec jezeli dasz 17" to z logicznego punktu myslenia wychodzi ze bedzie wieksza szansa na shimme. Inne motocykle w tych latach maja 17" i nie skarza sie ludziska. Zreszta jak latasz ostro to lepiej miec amorek i pomoze Ci i na 16" i 17", z tym ze latwiej opony dostac na 17".
- tomogt
- Posty: 221
- Rejestracja: 20 stycznia 2008, 14:35
- Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: LUBAWA
czy ktos moze jednoznacznie powiedziec co trzeba wymienic aby zapodac do franka sc 33(98-99)rok kolo 17?????????????????czy to jakas tajemnica??a moze sie nie da???a moze koszt jest nie proporcjonalny do tych kilku opon uzywanych 17 stek .zakupionych gdzies taniej.---ile zjezdzicie tych opon???2-3, 5???i tak sie to nie oplaca nie mowiac o tym ze zmieniacie geometrie motocykla (od tak sobie tam 16 nie wlozyli)a gdyby nawet to po roku 2 by zmienili na 17 a jednak nie 16 siedzi przez tyle lat-----gumy to sie zaklada nowe a nie jezdzi na byle czym i lezy sie potem pod byle czym..
to tylko moje skromne zdanie 8)
to tylko moje skromne zdanie 8)
pozdrawiam Tomek