Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy ;)
viewtopic.php?p=143542#p143542

Silnik od Horneta 900 w SC28

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995
miki1406
Posty: 242
https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994
Lokalizacja: Łowicz
Kontakt:

Post autor: miki1406 »

No i to to polata!!! Gratki :jupi:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)
pekal1
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pekal1 »

w wolnym czasie wrzucę wam fotki, a jak po tej całej modyfikacji odpali to nawet posłużę radą innym :)

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 2:10 am ]
sprawdziłem , w naszych cbrach czujnik temperatury oleju jest pod pokrywą kosza, w hornecie wywędrował u góry skrzyni :)

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 3:38 pm ]
Działa !!!!:)) i bez elektryki !!:))
Awatar użytkownika
Mario_900rr
Posty: 14
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 22:10
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Mario_900rr »

Przerobiłeś na gazniki? roziwń temat :)
" Niech moc będzie z wami"
pekal1
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pekal1 »

tak , chyba nawet ze 3 sztuki :)
Musisz zmienić głowicę i kółko czujnika położenia wału. Reszta może zostać jeżeli przedłużysz przewody alternatora lub podmienić altka razem z kołem magnesowym. Ty by było na tyle :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości