Postawiono nową wersję forum i stronę na nowym serwerze, proszę testowac i zgłaszać problemy 
viewtopic.php?p=143542#p143542
viewtopic.php?p=143542#p143542
Jakie opony do CBR 1000 RR SC57
- JacekJ
- Posty: 150
- https://www.facebook.com/wroclaw.meble.kuchenne/
- Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 21:58
- Motocykl: Honda Crosstourer
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- aqula
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 września 2009, 09:12
- Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: dolnośląs
opony
szafa87 pisze:a ja latam na Dunlopie Qualifier,
super przyczepność i naprawde długo wytrzymała prawie 10.000 km przy manecie wygiętej na maxxa aż wyszły nici w niej;)
Witam, podłączę się do tematu, jeździłem do tej pory na Battlaksach, co prawda teraz nie pamiętam modelu, ale jak wsiadłem na kolesia motor ze Sportmaxami D208, to mnie zcięło z nóg, całkiem inne prowadzenie motocykla, bardziej precyzyjne, bez mocowania na zakrętach itd, więc zakupiłem właśnie Dunlop Qualifier D209, jak tylko będzie okzaja zrobić test i porównać je do D208, napiszę swoje wrażenia, pozdr.
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz...
-
arcy_mg
- Posty: 59
- Rejestracja: 01 marca 2009, 18:52
- Motocykl: GSXR 1000 K7
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: nowa sól
Witam..
Widze ze mamy podobna sytuacje;)..Ja juz zjechalem kilka Batlaksow BT021 i bylem zadowolony, opona na drodze schodzila do ok 7000-8000 tys km..na torze niestety moment i jej nie bylo..Zainwestowalem w zeszlym roku na koniec sezonu w Dunlopa SportMaxa GP i naprawde bylem zadowolony, na torze sprawowaly sie naprwde super jednak trzeba jej przyznac ze schodzila w oczach..w zimie dostalem bardzo dobra cene na D208 i wzialem do przetestowania wiec teraz czekam na <15 C i sprawdzimy jak to bedzie sie kleic..ale rowniez wyczytalem ze schodzi szybciutko..
Tak od siebie powiem ci jeszcze ze wszystko zalezy jak jezdzisz, jak odkrecasz, czy tor/trasa no i oczywiscie jaka jest mieszanka gumy;)..
Pozdrawiam
Widze ze mamy podobna sytuacje;)..Ja juz zjechalem kilka Batlaksow BT021 i bylem zadowolony, opona na drodze schodzila do ok 7000-8000 tys km..na torze niestety moment i jej nie bylo..Zainwestowalem w zeszlym roku na koniec sezonu w Dunlopa SportMaxa GP i naprawde bylem zadowolony, na torze sprawowaly sie naprwde super jednak trzeba jej przyznac ze schodzila w oczach..w zimie dostalem bardzo dobra cene na D208 i wzialem do przetestowania wiec teraz czekam na <15 C i sprawdzimy jak to bedzie sie kleic..ale rowniez wyczytalem ze schodzi szybciutko..
Tak od siebie powiem ci jeszcze ze wszystko zalezy jak jezdzisz, jak odkrecasz, czy tor/trasa no i oczywiscie jaka jest mieszanka gumy;)..
Pozdrawiam
- aqula
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 września 2009, 09:12
- Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
- Rok produkcji: 2005
- Lokalizacja: dolnośląs
Na razie jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat która jest OK, a która Be, za małe doświadczenie... ale postawiłem na bezpieczeństwo, w zamian za wytrzymałość (przebieg) bo opinie o Qalifierze są takie, że jest bardzo miękką oponą, a co za tym idzie, ma większą przyczepność. Brat w Hayce zjechał D209 w około 5 tys. więc nie jest to jakiś rewelacyjny przebieg, ale on jak to mówią, lubi otworzyć manetkę i lubi zamknąć laczek
[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:12 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej "extremalnych" warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę
Pozdrawiam i polecam zakup!
[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:15 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej extremalnych warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę
Pozdrawiam i polecam zakup!
[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:21 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej extremalnych warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę
Pozdrawiam i polecam zakup!
[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:12 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej "extremalnych" warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę
Pozdrawiam i polecam zakup! [ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:15 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej extremalnych warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę
Pozdrawiam i polecam zakup! [ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:21 pm ]
Witam ponownie, więc wstępnie mogę już wyrazić swoją opinię o oponach Dunlop Qualifier. Po dzisiejszych pierwszych jazdach (otwarcie sezonu) mogę stwierdzić na ten moment, że opona bardzo dobrze się zachowuje jak na razie, oczywiście nie było możliwości potestować jej w bardziej extremalnych warunkach, bo jak widać za oknem jeszcze dość zimno, udało się jednak zrobić niecałe 150km i jestem pozytywnie nastawiony na przyszłość, myślę że był to dobry wybór, za rozsądną cenę...650pln za NOWY kpl. z 2007 roku. Bardzo duża zmiana na PLUS! Prowadzenie motocykla się bardzo poprawiło, oczywiście chodzi mi o zakręty, jedzie się bezproblemowo (porównuję do zdjętych zurzytych do końca Battlaksów) Motocykl "kładzie" się bez żadnych problemów, bardzo pozytywnie wpłynęło to na jazdę
Pozdrawiam i polecam zakup!Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz...
- marcinSC33
- Staly Bywalec

- Posty: 900
- Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
- Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
ŁOWCZY
- Posty: 23
- Rejestracja: 01 marca 2009, 14:44
- Motocykl: sc33 1999 i Hayabusa 2012
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: TARNÓW
opony
nie wiem jak wy ale dla mnie istnieja tylko micheline power 2ct dobra przyczepnosc nie tylko przy dobrych warunkach ale w deszczu za bardzo jej ich nie zawija. konkretnie 2ct. dobra guma. cóż tu wiecej pisac....


- marcin169
- Posty: 315
- Rejestracja: 10 marca 2009, 19:10
- Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
- Rok produkcji: 2002
- Lokalizacja: Mogielnic
W zeszłym sezonie kupiłem komplet Pirelli. Na koniec sezonu wykończyłem tył, kupiłem używkę Dunlopa aby dolatać miesiąc. Teraz przed wyjazdem do Częstochowy założyłem nową Pirelli Diablo Corsa III i różnica w jeździe kolosalna. Nie miałem jeszcze przyjemności śmigać na Micheline ale Pirelki polecam ze swojego doświadczenia.
Kumpel w r6 miał kartofla a nie oponę:
http://www.youtube.com/watch?v=rMZOVzJVP8E
Przed wymianą trochę ją przypalił i niestety druty posiekały zadupek, lampe, tablice, poszło nadkole i osłona łańcucha. Kup pewne i sprawdzone opony. W Pirelli taki efekt nie występuje.
Kumpel w r6 miał kartofla a nie oponę:
http://www.youtube.com/watch?v=rMZOVzJVP8E
Przed wymianą trochę ją przypalił i niestety druty posiekały zadupek, lampe, tablice, poszło nadkole i osłona łańcucha. Kup pewne i sprawdzone opony. W Pirelli taki efekt nie występuje.
- blazej33
- Staly Bywalec

- Posty: 938
- Rejestracja: 31 grudnia 2008, 15:05
- Motocykl: SC57a
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
Ja w tym sezonie wybrałem Michelin Pilot Piure
http://www.michelinpowerpure.com/en/videos.html
Jak do tej pory zrobiłem około 1000 KM. Nietety przy ciśnieniu rzędu P2.2,T2.2 za bardzo mi pływają. Optymalnie chodzą na P2.3,T2,5 jednak dla mnie to już trochę dużo....
http://www.michelinpowerpure.com/en/videos.html
Jak do tej pory zrobiłem około 1000 KM. Nietety przy ciśnieniu rzędu P2.2,T2.2 za bardzo mi pływają. Optymalnie chodzą na P2.3,T2,5 jednak dla mnie to już trochę dużo....

- Guliver
- Posty: 549
- Rejestracja: 19 marca 2009, 21:10
- Motocykl: była sc50, jest sc57b
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Lublin /
Ja na swoich Bridgestone BT016 jak latałem w nocy w sobote przy około 9 stopniach celsjusza to wymagały trochę dogrzania. Przy standardowym ciśnieniu 2,5przód i 2,9tył udało mi się zejść na rondzie na kolano ale czułem że mi opony trochę uciekają i nie czułem się pewnie. Tak jak napisałem ciężej je rozgrzać ale podobno dobre przebiegi są na nich bo środek jest z twardej gumy. Przejechałem na nich już 3000km i po środku znikome zużycie. Pod koniec sezonu latałem na nich na torze w Lublinie i Biłgoraju. Przy ciśnieniu 2,1 przód 2,4 tył i po około 2 kółkach na torze dla ich rozgrzania udawało się zejść w zakręcie tak nisko że moje kolano z jednej strony dotykało asfaltu a z drugiej owiewki i nie było już między nimi miejsca. Czasem wydawało mi się że już leżę na asfalcie a po chwili wychodziłem z zakrętu
Zatem ja jestem z nich zadowolony. Ciekawe jaki ostateczny przebieg na nich będzie 
Zatem ja jestem z nich zadowolony. Ciekawe jaki ostateczny przebieg na nich będzie 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość
