It is currently 16 November 2025, 15:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wydech przelotowy pod tylnik wahaczem :)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Wydech przelotowy pod tylnik wahaczem :)

Post » 08 August 2012, 21:56

Mój nowy nabytek i samodzielnie przespawany kolektor... oceńcie efekt :))
http://www.youtube.com/watch?v=NxJalt0K ... ture=share

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 08 August 2012, 23:00

fajny!
Też by mi się taki przydał :D

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 08 August 2012, 23:03

świetnie wygląda i nie ma tego wielkiego komina z boku - moim zdaniem :)

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 08 August 2012, 23:45

pekal1 wrote:świetnie wygląda i nie ma tego wielkiego komina z boku - moim zdaniem :)


tez tak myśle tylko ja bym podniósł trochę wyżej ładniej by to wyglądało ;)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 08 August 2012, 23:51

Muszę zakupić kawałek kątowniczka aluminiowego i przyczepię go do seryjnego uchwytu na kolektor, podniesie się ze 2-3 cm.. Więcej nie chce unosić bo wahacz pracuje też przecież w dół, zwłaszcza że dużo na przednim latam ;p

 
Posts: 155
Joined: 23 October 2011, 13:49
Location: Lbt
Points: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Year production: 2006

Post » 09 August 2012, 10:30

Przeróbka fajna tylko jestem ciekaw kiedy przerysujesz nim asfalt w złożeniu bo na tyle co widać wystaje on chyba szerzej i niżej niż pług.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 09 August 2012, 14:27

Tylko tak wygląda, jest jakieś 2cm od tylniej oponki i spokojnie mogę przttrzeć z nim podnóżki ;)

User avatar
 
Posts: 208
Joined: 23 August 2010, 22:00
Location: Opole
Points: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Year production: 1998

Post » 09 August 2012, 20:48

No i pewnie bardzo fajnie słychać go na ulicy :) Ja to tylko żałuję że swego czasu jak kolega walek809 sprzedawał Acrapa Megaphone to sobie odpuściłęm

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 15 July 2012, 00:16
Location: Głowno
Motocykl:

Post » 09 August 2012, 23:43

Całkiem oryginalnie, ciekaw jestem jak brzmi na żywo :)

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 10 August 2012, 13:29

ten twój motor to niezły sleeper ;) Fajnie gada!


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest