It is currently 16 November 2025, 18:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Padl seryjny amor skretu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 179
Joined: 05 August 2010, 19:30
Location: Kielce
Points: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 0

Witam

Post » 10 July 2012, 07:42

Max_929 wrote:na pierwszej stronie tego tematu Tytus podał jak to się robi ;)


Chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodzi mi o to czy jest możliwość sprawdzenia amora jak go masz w ręce a nie zamontowanego w motorze. To jak się spawdza amortyzator gdy jest zamontowany w motorze to wiem.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 10 July 2012, 14:27

a sorry za zamieszanie i powiem tylko ze ja sprawdzałem zamontowanego i wyszło na to ze nie działa ale jak jeżdżę to czyje że amor działa kiera jest sztywna, a zamontować go to chyba nie tak duzo pracy .

 
Posts: 179
Joined: 05 August 2010, 19:30
Location: Kielce
Points: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Year production: 0

Post » 10 July 2012, 15:17

Tak zgadzam się to zajmuje chwile. Gorzej jak nie masz motoru w pobliżu i nie możesz tego sprawdzić na moto.

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2012 6:46 pm ]
No to w sumie to co zaopserwowałem to to że gdy amoryzator jest zepsuty elektronicznie to wywala błąd, lecz jest możliwe zepsucie mechaniczne a wtedy komputer nic nie widzi a amor nie działa. Rużnica jest taka że cięgno to co jest na wieloklinie w zepsutym lata swobodnie tzn można nim poruszać bez oporu, a w dobrym rusza się ale ze sporym oporem. To tak na przyszłość dla innych.

 
Posts: 8
Joined: 22 September 2017, 17:21
Location: Niemcy, Badenia Wittenbergia
Motocykl: cbr 1000rr sc 57
Year production: 2006
Samochód: A6

Re: Padl seryjny amor skretu

Post » 09 September 2018, 13:52

Witam. Kiedy ostro przyspieszam na nierównym asfalcie (pofalowany), to czasem wpada w mocną shime. Podczas większych prędkości, powyżej 240 też lekko faluje kiera. Amor skrętu podczas testu lekko hamuje. Nie wiem czy wystarczająco. Może to nieuniknione podczas pokonywania specyficznych nierówności na drodze ? Jest to mój pierwszy motor, wiec nie wiem czy to nie norma przy ostrej jezdzie.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Padl seryjny amor skretu

Post » 09 September 2018, 22:54

Powinna być cisza i przy teście musi czuć dość spory opór. Jeżeli masz pojęcie na temat mechaniki można go rozebrać i wymienić olej.
Oddam nerkę za cbr :)

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests