od vfr 750 jest na lince i podobno też pasuje.
To mój pierwszy post, więc witam wszystkich
Generalnie w temacie się oczytałem na tym forum i nie tylko. Kilka osób pisze, że nowe gumy kupować. Opcja dobra - ale nie dla każdego. Mam dostęp do ładnych używanych opon, na których bym oszczędził dużo kasy - co jest jednym z powodów, aby zmienić koło, lecz raczej tylko z tego powodu by mi się nie chciało raczej bawić w zmianę feli na 17". Problem jest z oponą torową do bladego, którą w tym roku chciałem włożyć. Dostęp ciężki, a konkretnie jego brak ;x. Dlatego wciąż się zastanawiam. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że producent nie dał koła o 16" bez przyczyny...
I tu jest moje pytanie. W tym temacie mało kto pisze, ale słyszałem, że na 17" moto często wpada w shimmy. Jeżeli ktoś jeździł na 16" i na 17" z amorem skrętu i bez to bardzo bym prosił o wypowiedzenie się, bądź napisanie mi na priv/gg - chciałbym się dokładnie w temacie obeznać.