1. Odkrecasz biegajke z wieloklina wałka zmiany biegów.
2. Odkrecasz srube trzymajaca zabezpieczenie simera przed wypadaniem i zdejmujesz zabezpieczenie.
3. Wyciagasz stary simering - mega delikatnie i uwaznie aby nie porysowac wałka i gniazda. Nalezy tez dokładnie oczyscic gniazdo jak i wałek, zeby nowy uszczelniacz dobrze trzymał.
4. Montujesz nowy uszczelniacz i wszystko skrecasz z wyczuciem - szczegolnie srube trzymajaca zabezpieczenie - aby nie zerwac gwintu !!. Ja zazwyczaj uzywam kawałka papieru owinietego na wałek aby zabezpieczyc nowy simering przed uszkodzeniem o frezy wałka przy jego zakładaniu.
Nowy simering zazwyczaj wchodzi bardzo lekko - praktycznie palcami lub z niewielka dobitką.
Sugeruje kupic oryginalny simering w aso, koszt to okolo 7 pln. Robota mega banalna, wiec na pewno dasz rade