It is currently 16 November 2025, 13:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POWER FUEL RACING CHIP 1000 RR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 November 2008, 03:17

Wystarczy zmienic przod jedna mniej i nic wiecej nie trzenba robic a roznica bedzie duza - kumpel mial w 954 tak zrobione i odejscie bylo kosmiczne na kazdych biegach w porownaniu do serii

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 01 December 2008, 21:44

a licznik mocno bedzie przekłamywać??

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 03 December 2008, 15:36

JUNIORlu wrote:a licznik mocno bedzie przekłamywać??

zalezy jakie zembaty dasz ale miedzy 5-10% bedzie zawyzal

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 03 December 2008, 19:47

ja mam z tylu +2 i zawyza mi o 5-7%

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 10 December 2008, 22:40

Zębatka zmieniona na 42 zęby z tyłu. Teraz mógłby już śnieg nie spaść :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 10 December 2008, 23:35

No i jak robiłeś jazde testową??? Czujesz różnice???
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 11 December 2008, 21:59

W sobotę się szykuje :D

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 11 December 2008, 22:57

Napisz co i jak jak będzie po jeździe. Jestem ciekawy twojej opini czy jest zadowalająca. Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 83
Joined: 04 May 2010, 22:40
Location: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Year production: 2008

Post » 18 February 2011, 22:18

A ja mam małe pytanko :P ... niedawno zmieniałem napęd i zębatki (od tamtego czasu zrobiłem jakieś 500km) i przy zmianie okazało się że odkąd mam hanie z przodu było 15* a ja założyłem standard 16/42 :P no i tak kontrolnie sie zapytam czy mogę po prostu CENZURA 16 i założyc 15? - szczerze powiedziawszy to i tak ciut lepsze odejscie mogłaby miec niz na 15 hihi: a może to tylko ADHD i się przyzwyczaiłem :diabel:

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests