Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Reczny włacznik wentylatora

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 lipca 2011, 19:06
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: Honda Fireblade
Rok produkcji: 1993

Reczny włacznik wentylatora

Post » 18 października 2011, 18:09

Witam, zastanawiam sie nad dodatkowym wlacznikiem wentylatora w mojej sc28. robil takie cos ktos? z tego jak sie dowiadywalem powinienem przeprowadzic + spod stacyjki z przelacznikiem do wentylatora. czy takie cos spelni swoja funkcjie?
bo chce zachowac tez system spod czujnika aby nie nastala sytuacja abym sam musial caly czas tego pilnowac.... a slyszalem o takich przypadkach, po ingerencji w ten system....;/ co o tym sadzicie?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 października 2011, 18:27

Bardzo dobre rozwiązanie sam mam to ale nie tak podłączyć jak piszesz. A więc wepnij się do czujnika wyłącznik i druga strona do masy i po sprawie zrób mały test wez kabel i na krótko do czujnika od chłodnicy do masy przekręc kluczyk i już chodzi proste jak szczanie!!! :mrgreen:

[ Dodano: Wto Paź 18, 2011 6:33 pm ]
a z pilnowaniem tak czy siak bedziesz musiał pilować żeby nie przekroczyc 100 stopni wtedy sam sobie włączysz i jak zbije wyłączysz i to wszystko można jakiegoś leda za instalować czy wyłącznik na wierzchu żeby się nie zapominać i to wszystko. Jak zgasisz moto i przekręcisz kluczyk na off wiatrak nie bedzie chodził.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 27
Rejestracja: 13 lutego 2011, 16:34
Lokalizacja: Wieluń/Po
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Post » 18 października 2011, 19:44

A że się tak zapytam, w jakim celu montować takie coś?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 października 2011, 19:49

żeby nie zagotować moto w korkach moto przykładowo łapie 95-100 stopni włanczasz sobie i zbija temperature i nie musisz sie martwić że coś sie może stać
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 27
Rejestracja: 13 lutego 2011, 16:34
Lokalizacja: Wieluń/Po
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 0

Post » 19 października 2011, 20:30

U mnie, jak i pewnie u innych, wentylator sam się załącza i jakoś nie ma problemu żeby płyn się zagotował :P

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 października 2011, 21:12

tak masz racje wszystko ok. Ale teraz pytanie jedziesz w bardzo dlugim korku lub w paradzie wentylator chodzi Ci praktycznie caly czas teperatura wacha sie od 95-105stopni czy to dobrze wplywa dobrze na silnik ?? teperatura cisnienie jakie sie wytwarza w ukladzie chlodzenia itp i dla tego mysle ze to jest dobre rozaiazanie tak jak i wielu kolegow ktozy to maja i lataja z tym
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 18 czerwca 2012, 17:14

wiertło, dziś zrobiłem właśnie ten patent w swoim fajerze :P chciałem jeszcze podłączyć żaróweczkę żeby świeciła się gdy jest wentylator włączony lecz już nie mam pomysłu jak takie coś zrobić gdy podłączam ją to świeci się przy wyłączonym wentylatorze, a gdy go włączę to gaśnie ; / ;p

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 czerwca 2012, 19:17

Maly929, he he proste jak szczanie :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 18 czerwca 2012, 19:33

zamieniam się w słuch hihi: już nie mam pomysłu jak podłączyć tą żaróweczkę ciągle świeci się gdy wentylator jest wyłączony :D a chcę żeby świeciła się gdy jest włączony :D u mnie przełącznik jest z lampki ( ma 3 stopnie regulacji i oczywiście 3 wejścia na kabelki tzn, że na 1 i 2 nie działa wentylator tylko na 3 ) :P

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2012, 20:06

wiertło pisze:Maly929, he he proste jak szczanie :)


wietrło coś sika i sika .... :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 czerwca 2012, 20:15

MILO, he he jaaa po :piwo:
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2012, 20:35

aaa to zdrówko ;)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości