It is currently 16 November 2025, 13:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Z Hondy NSR 125 na Hondę CBR 929

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 25 June 2011, 19:21

W moim przypadku jak jadę z kumplami na słabszych maszynach, jade za nimi, a oni swoim tempem z przodu. nikt nikogo nie podpuszcza i jest bezpiecznie , a jeśli masz gości którzy podpusczają cię, to ja bym takich kolegów sobie odpuścił...
PS, wrzuć jakieś foty swojego bladego.

 
Posts: 56
Joined: 31 May 2011, 23:01
Location: Gorlice-K
Motocykl: Honda CBR 929 RR FireBlade
Year production: 2000

Post » 25 June 2011, 21:29

No fakt, każdy jedzie swoim tempem i jest dobrze, racja :)

To nie głupi pomysł i rada :)

Troszkę więcej mam takich właśnie podpuszczających, ale jak już wcześniej wspominałem ja nie daję się podpuszczać, bo to nie prowadzi do niczego dobrego.

Ja mam swoje słowo i tego się trzymam.

No Blady będzie dopiero po wakacjach, więc jak zakupię to go tutaj wrzucę na forum :)

 
Posts: 26
Joined: 25 July 2011, 15:39
Location: Poland
Motocykl: Honda CBR 954 RR FireBlade
Year production: 0

Post » 29 July 2011, 21:05

Znajomy kupił w Marcu 954, wcześniej jeździł tylko NSR 125.

Ma 20 lat i jeździ spokojnie do dnia dzisiejszego:)

 
Posts: 7
Joined: 20 September 2008, 19:42
Location: Krasnysta
Motocykl: R1 99
Year production: 0

Post » 29 July 2011, 22:36

Honda CBR 929 wrote:ja nie daję się podpuszczać

Ja mam swoje słowo i tego się trzymam.


Też tak mówiłem :diabel: hehe

 
Posts: 234
Joined: 06 January 2011, 15:51
Location: Kielce
Motocykl: Honda
Year production: 0

Post » 29 July 2011, 22:56

Ale w przypadku przejścia z NSR na 929 jest większe ryzyko wizyty u lakiernika,i dłuższej naprawy o czym przekonał się mój znajomy,który to jest szczęśliwym posiadaczem R1 ,drugi natomiast na 1 moto kupił GSX-R600 i śmiga bezproblemowo (odpukać) do dziś :D.900-tka będzie jeszcze gorsza(trudniejsza do ogarnięcia) ,ponieważ obiegowa opinia(potwierdzona nie przez jednego motocyklistę) jest taka ,że pełny litr oddaje moc bardziej liniowo,co za tym idzie spokojniej,natomiast 900 to jest narwaniec jakich mało :mrgreen: .Nie to ,żebym Cię zniechęcał czy coś ,ale te motorki mają temperament i każdy to potwierdzi ,że trzeba umieć je ogarnąć.
Pozdrawiam LWG

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 30 July 2011, 13:23

my mamy tez swoja taka ekipe z ktora najczesciej jezdze i fajnie jedziemy po winklach szybko na prostych wolniej tak do 200 i jest wszystko malina nikt sie nie wyprzedza itd, ale jest druga ekipa z ktora nie lubie jezdzic tam to sie zaczyna pogon jeden przez drugiego zapier... dzida nonstop i wlasnie z nimi jadąc rok temu sie wylozylem na winklu, a juz wydawalo mi sie ze cos potrafie jezdzic po 1,5sezonie :D haha teraz juz troche lepiej mi wychodzi latanie po winklach i zeby jechac z najszybszymi nie musze sie tak spinac jak wczesniej i jechac prawie na granicy mozliwosci, a niestety mnie latwo podpuscic po trasie :D hehe dlatego boje sie wyjazdu na tor bo moze byc glebon jak sie puszcze za kims ogarnietym, ale mam kilku znajomych co jadą swoim tempem i mają w dupie wszystko

aa no i oczywiscie jak zaczynalem przygode z moto to twardo twierdzilem ze nie bede latal na gumie i napewno nie bede jakos zapier... hahahahahahhaahahah

User avatar
 
Posts: 155
Joined: 22 September 2009, 00:50
Location: Bytom
Points: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Year production: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 19 September 2011, 19:59

Ja miałem podobny dylemat tylko ,że chciałem sc33 ,na której chwilę jeździłem (od kumpla) i kupiłem 929 - nie żałuję .
Z motocyklem oswoiłem się dopiero po 1,5sezonu! Wcześniej odkręcałem delikatnie bo przerażały mnie jego możliwości !
Doświadczeni kumple cały czas powtarzali ,że tak jest zawsze .
Śmigałem z nimi i miałem dosyć przyspieszony kurs ogarnięcia moto gdyż oni zamiatali równo i generalnie cały czas ich goniłem ,ale jak czułem ,że przeginam to odstawałem i tyle.
Dziś już stawiam na gume ale strzału ze sprzęgła na 2 jeszcze nie ogarnąłem...

Jak będziesz chciał kupić to się odezwij - widzę ,że jesteś z bytomia to możemy się spotkać i oblukasz sprzęt ,podpowiem Ci co i jak ,i gdzie szukać wad/usterek :D
pozdro!LWG

User avatar
 
Posts: 297
Joined: 16 August 2010, 23:20
Location: Kluczbork
Points: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Year production: 2004

Post » 19 September 2011, 21:03

a Dla mnie to Ty koles to tylko duzo gadasz... wkurza mnie takie cos... kup sobie motor albo auto a Ty tylko to bym kupil to bym przerobil... dla mnie to ty bajerant jestes i tyle... Najpierw myslalem ze chcesz serio jakis sprzet a widze ze tylko tu siedzisz i kity cisniesz Pozdro! :clap:
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 20 September 2011, 09:24

heh.tak czytam co piszecie :D
..ze 929 to masakra -nie do ogarnięcia sprzęt :D....3 lat temu też tak myslałem ale zmieniłem zdanie ;)

Image

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests