Trzeci sezon już nim śmigam ale pokazać jakoś czasu nie było
Korzystając , że za oknem pada i niedziela jest bez moto , zdecydowałem przedstawić mojego fajera.
Jest to SC57a , rocznik 2004 , wersja USA. W momencie zakupu 5-letni motocykl miał na liczniku ok3000km (opony z 2004r. , napęd, klocki , filtry pow. - wszystko takie jak katalogowo). Ciężko było mi uwierzyć nie widząc moto w taki przebieg ale już po zakupie i weryfikacji poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wszystko na to wskazywało.
Sprzęt totalnie seryjny , ze wszystkimi "dodatkami" w postaci odblasków itp jak to w USA, na obudowie HESD'a i kilku elementach była jeszcze nie ściągnięta folia.
To pierwsze fotki jakie zrobiłem niedługo po zakupie (sorry , że takie kiepskie):
[url=http://imageshack.us/photo/my-images[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/823/img3593e.jpg/]
[/url]
Uploaded with ImageShack.us
Tutaj po założeniu małych kierunków z przodu (wersja turystyczna):
Uploaded with ImageShack.us
Na zakup totalnie się spłukałem z tego też powodu dłuższy czas nie inwestowałem w dodatki tylko bieżący serwis i paliwo.
Pózniej stopniowo doszły:
-crashpady,
-rolki wahacza
-paski na felgi z logo Fireblade.pl
-szyba F.FABBRI
- wydech MIVV
-lekkie mocowanie tablicy R&G tail tidy
-tylna lampa zintegrowana z kierunkami "Smoke"
-tankpad HRC
Mechanicznie poza standardowymi, książkowymi wymianami płynów i materiałów eksploatacyjnych, sprzęt przeszedł gruntowny serwis u Czikena polegający na pełnej obsłudze silnika i przeglądzie całości (plus PAIR Mod , Flapper Mod oraz nowy napęd).
Aktualne foto:
[url=http://imageshack.us/photo/my-[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/813/dsc2966.jpg/]
[/url][URL=http://imageshack.us/photo/m [ Dodano: Nie Lip 03, 2011 2:06 pm ]
Z takich ważniejszych spraw - sprzęt w ostatnim czasie przeszedł wymianę licznika w ramach kampanii serwisowej i usterki w roczniku 2004 objawiającej się przekłamaniem prędkościomierza (wymieniono mi licznik na wersję EU bo tylko w ten sposób mogli zrealizować u mnie kampanię). Wjechało krótsze przełożenie 15-42 aby sprzęt był przydatny na technicznych , wolnych winklach , których w okolicy najwięcej (na sezon wakacyjny będzie 16-42) plus miesiąc temu założyłem filtry powietrza K&N.


Wymieniam na czasie komplet, bo tył już też mi się kończy, poza tym (chyba) zaliczyłem paciaka na torze przez te gumy
Każdy jednak dopieszcza swoją dziecinkę według własnego uznania.
CBR F4i