Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 20:22
- Lokalizacja: Złotoryja
- Motocykl: Blady sc28
- Rok produkcji: 1994
» 06 lipca 2011, 14:35
Witam! Starszyzne, ma ktos moze wiadomosci na temat srub na bloku silnika kolo dekla od alternatora ona sie znajduje centralnie pod deklem jak popatrzymy od spodu na motor i sa tam dwie sruby z jednej z nich mam j wyciek oleju delikatny, gwint CENZURA**** i teraz takie zapytanie czy wiecie moze do czego ona jest czy moge ja odkrecic spokojnie i za pomoca np silikonu ( czarnego uszczelnic to ) ? albo czy macie jakies inne pomysly ? Rozgwintowanie odpada bo blisko tej sruby mialem spawany blok silnika. Myslalem tez nad klejem ale nie wiem od czego ta sruba jest. Prosilbym o szybka odpowiedz bo dzisiaj czeka mnie jeszcze trasa a nie wiem jak dzialac
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 grudnia 2009, 19:17
- Lokalizacja: Czerwińsk
- Motocykl: Honda
- Rok produkcji: 0
-
» 06 lipca 2011, 15:17
Kolego jeśli masz wyciek po gwincie to zastosuj tzw. wkrętke. Będziesz miał wtedy i nowy gwint i pewność że nie będzie ciekło. I jest to w miare bezinwazyjny sposób więc nie musisz się martwić spawem. Pozdrawiam.
-
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 01 stycznia 2010, 17:59
- Lokalizacja: Rybnik
- Pochwały: 2
- Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
- Rok produkcji: 0
» 06 lipca 2011, 16:50
Kolego
orzech85,mówiąc o "tzw. wkretce"
orzech85 pisze: zastosuj tzw. wkrętke.
chodzi Ci o helicoil? Polecam naprawe gwintu helicoil'em

Bardzo wytrzymałe!!
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 grudnia 2009, 19:17
- Lokalizacja: Czerwińsk
- Motocykl: Honda
- Rok produkcji: 0
-
» 06 lipca 2011, 20:58
Chodzi mi o wkrętke stalową firmy wurth. Używam ich dosyć często przy naprawie zabytkowych silników, które nieraz były spawane. Nigdy jeszcze nie miałem wycieku i zawsze pewny gwint.
Wróć do Ogólne Dyskusje
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 6 gości