It is currently 16 November 2025, 15:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Max 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 403
Joined: 03 July 2008, 17:19
Location: opole
Points: 3
Motocykl: k8 1000
Year production: 0

Post » 06 July 2011, 09:20

no własnie..ponoc hihi:

User avatar
 
Posts: 23
Joined: 23 May 2010, 22:00
Location: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Year production: 2000

Post » 06 July 2011, 15:25

285km/h i nic wiecej. to jest max w mojej.zebatki seryjne,sport wydech,droga prosta,bez wiatru.

User avatar
 
Posts: 62
Joined: 22 February 2011, 21:11
Location: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Year production: 2003

Post » 06 July 2011, 15:36

jak byś miał serie wydech albo chociaż power commandera by lepiej :) w brew pozorom założenie samej końcówki wydechu może nie poprawić a pogorszyć osiągi więc nie dziw się :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 06 July 2011, 18:02

z innej beki
zapraszmy was i twoich bliskich na I Ogolnopolski zlot fireblade.plszczegoly i plakat dotyczacy imprezy tutaj

http://forum.fireblade.pl/topics12/i-og ... vt7800.htm

Co prawda ankieta jest ale 30-31 Lipca 2011 to wybrany termin, zapraszmy do komentowania i odwiedizn:)

Pozdro
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 12
Joined: 07 March 2012, 15:47
Location: Grodków
Motocykl:

Post » 16 March 2012, 01:55

Witam... moim leciałem 299km/h , nie mam pojecia czy to realna predkosc bo jak tu czytałem licznik moze przekłamywać. wydech sport, zębatka raczej seryjna, coś kombinowane było przy module zapłonowym (brak obudowy którą teraz potrzebuje skąś skombinować i jakis kabelek dolutowany , ktoś kombinował wczesniej) ale 299 faktycznie ujrzałem na cyferblacie ten wynik :)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 March 2012, 04:36

jarecki06, hmm a jesteś pewien co było robione itp ???
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 12
Joined: 07 March 2012, 15:47
Location: Grodków
Motocykl:

Post » 16 March 2012, 21:53

mialem zalany moduł zapłonowy i mi moto swirowało ( immo, palenie na 3 garki itp) wiec oddałem do zaprzyjaznionego serwisu, chlopaki wyciagneli płytke modułu ( oczywiscie plytka byla bez obudowy zawinieta w szmate i zawiazana w woreczku, taka kaszana) , wysuszyli, oczyscili i chula powiedzieli ze cos bylo kombinowane przy tej płytce jakis kabelek dolutowany być moze ktos kombinował dla zwiekszenia mocy... tego nie wiadomo... kombinowane było ale po co ? dlaczego? tego najstarsi indianie nie wiedza. Ale moto w pełni sprawne jak i teraz tak i do tej pory zadnych problemow ... :)

 
Posts: 4
Joined: 30 September 2012, 09:36
Location: Wrocław/Opole
Motocykl:

Post » 30 September 2012, 11:31

Najpierw się przywitam,

Piotrek z Wrocławia, witam wszystkich :)

Mam 929 z 2001. Ja jechałem swoja 293, innym razem 291, może jeszcze troszkę by było bo bez wiekszych problemow do 290 dociąga, ale nie chce piłować na max obrotach za dużo, szanuję motocykl ;) takie tylko rozpędzenie i puszczenie manetki. W garażu na podnóżkach 307km/h.
Sprawdzałem prędkościomierz z CBR F3 i Hornetem kolegów, pokazywały nam prawie tak samo, różnica kilka km/h przy 200km/h.
Moto bez Power Comandera, z działającym EXUP-em, LeoVince SBK, jakiś sportowy filtr pow., stalowy nie papierowy, ale nie K&N tylko jakiś inny, był jak kupiłem moto.

Previous

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests