mi średnio od 9 do 12 przy jeździe na kole. Jest power commander, filtr K&N przelot wydech raz udało mi się zejść do 6,5 litra jak jechałem na mazury w deszcz - max 4-5000 obrotów na 6-tym biegu
pytanie głównie do aqueran, ale inni też mogą poradzić. Otóż wycągnąłem filtr powietrza i wygląda on tak jak na fotkach, proszę o ocenę jego czystości - czy nadaje się jeszcze do czegoś czy tylko w kosz ?
bo to jest papier on jest w srodku zapchany juz i nie wydmuchasz ani nie wymyjesz zrob tak to sam zobaczysz nie masz nic do stracenia musisz tak i tak kupic filtr jeszcze najlepiej K&N tak jak ja mam i koledzy i problem z glowy w tedy mozesz sobie go prac smarowac itp przez dobre pare lat. I moim zdaniem jest lepiej kupic K&N bo placisz te 230zl a za zwykly kolo 100zl i co rok musisz zmieniac a tak masz to zglowy tylko pierzesz smarujesz i ogien
koledzy mają rację. To jest papier. Zwykły filtr który wymienia się cyklicznie. Taki który ja mam tzn. K&N jest długowieczny (chyba nawet ma dożywotnią gwarancję, ale pewien nie jestem). Więc lepiej zainwestować 300-400 zł + zestaw do mycia i konserwacji i mieć spokój na wiele lat.
hmm, no dobra, a weźmy taki scenariusz jak jazda bez filtra? Co można uszkodzić? Czy ujdzie bezkarnie? CHodzi mi o sprawdzenie spalani jezdząc bez filtra powiedzmy 100 km.
dostanie Ci się piasek l kamyszki to dopiero bedziesz patrzył. Takiego czegoś sie nie robi. Czyba że to będzie WSK lub komarek
[ Dodano: Pią Cze 17, 2011 10:48 pm ] I K&N jest sportowym filtrem powietrza który zwieksza osiagi itp i nie ma takiego oporu powietrza jak przez K&N wiele tematów jest o tym. Zrób tak jak Koledzy i ja i bedzieszz zadowolony bez kabinowania jak Koń pod górke.
Bardzo chętnie zainwestuje w ta nowke za jakies 230 na Allegro Tak chciałęm tylko sprawdzić opinie, bo mi brat truje, żeby przejechać bez - ale jaki byłby sens jego istnienia jakby można było jezdzic bez...
zgadzam się z chłopakami że K&N jest najlepszym rozwiązaniem ale nie zapominajmy że jest to wysoko przepływowy filtr więc nasza maszyna będzie dostawała większą dawkę powietrza, co za tym idzie wzrośnie temperatura spalania mieszanki i nie jest to zdrowe dla silnika... Poza tym motocykl może być słabszy w dolnym zakresie obrotów. Proponował bym oryginał a jeśli K&N to tylko z power commanderem i hamownią, ewentualnie przelotowy komin do tego. Pozdro