It is currently 16 November 2025, 13:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Strzały z tłumika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 45
Joined: 03 January 2011, 23:08
Location: Poręba
Points: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Year production: 0

Strzały z tłumika

Post » 15 May 2011, 21:37

Witam

Mam taki problem mianowicie w mojej Hondzie SC 33 99r , przy schodzeniu z obrotów szczela w tłumiku. Motocykl jest świeżo po serwisie regulacja czyszczenie i synchro gaźników , zmiana rozrządu oraz regulacja zaworów, ( mechanik powiedział mi że motocykl był dość mocno rozregulowany ) , po tych zabiegach chodzi on o niebo lepiej , tylko że właśnie zaczął szczelać a przed regulacja wydaje mi się że tak nie było . Dodam tylko że przy szczałach nie wydobywa sie ogień z tłumików . Układ wydechowy mam cały kompletny przelot MIG-a ( kolektor + końcówka ) . Czy według was to normalne ? Zostawić i jeździć ? Czy może jednak coś jest nie tak

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 15 May 2011, 21:38

Na pustym wydechu powinnien zawsze strzelać, jeżeli te strzały są za głośne to regulacja składu mieszanki powinna pomóc.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 15 May 2011, 21:56

watpie ze pomoze jak by co mam ogninalny do sc33

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 15 May 2011, 23:15

ciesz sie chlopaku..na wtryskach stzrelac nie bedziesz :diabel:

a to dobry patent w korku albo tunelu... gaz opor,(w tym sasmym czasie) wylączasz i wlaczasz zaplon... dobre to jest:)

nic sie nie martw, póki nie kupisz Jamahy i Kawałasraki:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 53
Joined: 24 September 2010, 12:59
Location: Łódz
Motocykl: sc33
Year production: 1997

Post » 26 May 2011, 01:43

moja hanka wali po kominie jak wściekła :ooo: kocham to :D

User avatar
 
Posts: 43
Joined: 18 January 2010, 20:58
Location: Kielce/Kr
Motocykl: Honda CBR 900rr SC33
Year production: 1997

Post » 30 May 2011, 11:31

Moja tez :mrgreen: Kazdy zazdrosci :jupi:
PRODUKCJA, DYSTRYBUCJA, MASTURBACJA!

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 30 May 2011, 23:23

póki nie wywali zaworu :D metoda stop/start daje mocno po zaworach :D lekkie bulgotanie to normalne :D ja kiedyś jak mocno przypałowałem to nawet marchewa mi poszła :D ale udało się tylko raz ;P

User avatar
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Post » 30 May 2011, 23:35

Normalka w gaźnikowym moto na przelocie. Nie masz się czym przejmować.

Moja 929 też wali marchewy przy schodzeniu z obrotów. Wszystko zawdzięczam spierniczonemu exupowi :) Jak go kiedyś wreszcie wymienię to się skończy zabawa.

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 31 May 2011, 11:08

Yarson 954 wrote:ciesz sie chlopaku..na wtryskach stzrelac nie bedziesz :diabel:

a to dobry patent w korku albo tunelu... gaz opor,(w tym sasmym czasie) wylączasz i wlaczasz zaplon... dobre to jest:)

nic sie nie martw, póki nie kupisz Jamahy i Kawałasraki:)


Jak odepniesz map sensor to strzela :D
Moto Psycho


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests