It is currently 16 November 2025, 13:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak ustawić zawieszenie W SC57 2005???

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 12 September 2008, 18:00

Ja mam nie daleko do Bieszczad więc mam gdzie powinklować. Oponke zamykam ale tylko tył bo na przód to jeszcze się boje i asfalcik też nie jest pewny. Oponki mam Metzeler Racetec. Też super trzymają .
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posts: 3
Joined: 12 September 2008, 19:06
Location: Przemyśl
Motocykl: Honda CBR 1000 RR 2007r.
Year production: 0

Post » 12 September 2008, 20:08

Witam nie będę zakladał nowego temetu bo ten jest blisko mojego od miesiąca czasu jestem posiadaczem hondy cbr 1000 rr 2007r.(śmiga zajebi....) i poszukuje instrukcji obsługi w jezyku polskim niestety nic nie moge znaleść w serwisie hondy 100zł krzyczą!! morze ktos ma linka jak nikt nie ma to prośba do Lenara zeby walną skany w wolnej chwili myśle ze nie tylko ja bym byl zainteresowany. pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 12 September 2008, 23:16

Też mile widziane by były i dla mnie!
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 15 September 2008, 00:38

spoko chlopaki... 8) w tygodniu niestety nie znajde czasu ale w weekend to ogarne :) i porozsylam

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 16 September 2008, 17:06

To Rewelka!! Niewidziałem Jeszcze servisówki do Japońca w j. Polskim . Czekam cierpliwe:D
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 17 September 2008, 15:41

ale ja nie proponuje serwisowki tylko instrukcje obslugi :) bo o to pytal kolega Grabarz, serwisowka i instrukcja obslugi to dla mnie nie to samo :)

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 17 September 2008, 17:22

dokladnie , przedstawia wszystkie elementy moto i jak je zlozyc i rozlozyc ;) a instrukcja obslugi to poprosu podstawowe informacje producenta na temat motoru nic wiecej w niej nie ma... :)

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 17 September 2008, 19:01

Sory wiem Poprostu źle mi się napisało Ale i tak przyda mi się .
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 23 September 2008, 00:12

Lenar ladnie zeskanowal instrukcje obslugi PL do sc57a dostepna jest do pobrania na stronie -> http://www.fireblade.pl/down_servisowki.php dzieki ;)

 
Posts: 3
Joined: 12 September 2008, 19:06
Location: Przemyśl
Motocykl: Honda CBR 1000 RR 2007r.
Year production: 0

Post » 23 September 2008, 16:57

Wielkie dzięki Lenar za zeskanowanie tej instrukcji obsługi pare ciekawych rzeczy w niej idzie wyczytać :lol: jak bedziesz w Przemyślu to zapraszam na piwko :mrgreen: pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 24 November 2013, 18:33

Troszkę odkopię i się zapytam.


Panowie dziś postanowiłem, że sprawdzę jakie ustawienia ma mój nowy nabytek oraz że ustawię je na seryjne nastawy.
Co się okazało, zawias był dość miękko zestrojony.

Ustawiłem zgodnie z instrukcją z manuala i jestem dość zaskoczony, że seryjne nastawy są tak twarde, że prawie bardziej się nie da.
Przy ustawianiu napięcia wstępnego sprężyny najpierw dajemy do najbardziej miekkiego, a później kręcimy aż 7 obrotów w kierunku utwardzenia, co jest sporym wkręceniem.
Przy ustawianiu siły tłumienia natomiast, trzeba dać zgodnie z ruchem wskazówek zegara, co daje nam najtwardsze ustawienie i dopiero teraz wracamy, ale tylko o 2 obroty.
podobnie reszta.

Kurcze tak się zastanawiam. Czy oni w tej instrukcji się nie pomylili z kierunkami kręcenia w początkowej fazie, bo gdy kiedyś ustawiałem sobie zawias (też na seryjne nastawy) w R1(rn12 i rn09) to było dużo bardziej miękko.

Tu w RR jak siadam teraz na moto to może z 1cm przysiada, przy mojej wadzie 67kg.
Na nastawieniach jakie były wcześniej dużo bardziej siadała.

Czy tak twarde zestrojenie w serii to norma, czy coś się jednak tłumaczowi pomyliły kierunki???

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 24 November 2013, 18:43

U Ratki powiedzieli mi kiedyś żeby sobie zmiękczyć zawias, bo po naszych drogach wykurwi tulejki (w tylnym wachaczu mam juz delikutasieńki luz wyczuwalny tylko podczas kontroli serwisowej). 67kg moim zdaniem to za mało na seryjne ustawienie, też tyle ważę, ale na wiosne chyba pobawie się z trytytkami na lagach i ustawie całkiem pod siebie.

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests