kacza pisze:Chyba się mylisz kolego . Serwisówka mówi że jest nie podłączony i powinien być umiejscowiony (jego zagięty koniec) w takiej metalowej przelotce z prawej , wewnętrznej strony ramy . Przelotka ta jest z zwiniętego stalowego drutu i mocowana jest w tym samym miejscu co prawy uchwyt owiewki (tzw. owiewki serwisowej) .
Szcerze powiem ze w dotychczasowych moich dwoch fajerach i kilku sztukach znajomych bylo tak samo jak piszecie. Narazie mam podlaczone tak jak wy, w sobote miałem to obadac organoleptycznie i jak cos polaczyc. To ze jest ona puszczona luzem jeszcze jestem w stanie zrozumiec, ale w jej bardzo niedalekim otoczeniu jest druga rowniez luzem od trojnika odpowietrzenia zbiornika paliwa puszczona przy ramie, i aż sie prosi zeby je złączyć

... Jedna i druga jest "kanałem wentylacyjnym" zbiornika oraz gazników i byłem wrecz pewny ze powinny byc razem.
A z tym odpowietrzeniem zbiornika jak macie, jak ida wezyki od trojnika ?.
Psychozy od tego motura dostane, a jak fachofcof mechanikow pytałem to kazdy inaczej gada w aso tez sie tylko oblizneli//