Kierunkowskazy zintegrowane w oryginalną lampę

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

Kierunkowskazy zintegrowane w oryginalną lampę

Postby Mikele » 02 February 2011, 22:46

No i zrobiłem, zintegrowałem kierunkowskazy z lampą bez cięcia, wiercenia i kombinowania. Poczytałem trochę w internecie o podobnych przeróbkach w autach i wszystko sprowadza się do użycia mocnych diód LED. Jak wiadomo, mamy cały czerwony klosz w tylnej lampie, a chcemy mieć żółte kierunkowskazy żeby nie zwracać uwagi policji.
Do przeróbki użyłem:
1. 2x Diody szerokokątne high power LED w oprawce żarówki postojowej W5W
2. 2x gniazda żarówek postojowych W5W prostokątne
3. Dorobiłem odbłyśniki a także wyłożyłem klosz od środka odblaskową folią (namęczyłem się bo nie rozklejałem lampy)
4. Dorobiłem mocowanie do oryginalnego mocowania lampy

Jak ktoś chce, to mogę na PW wysłać namiary na kolesia z allegro, który ma wszystko co potrzeba w dobrych cenach, łącznie z opornikami do diodowych kierunków. Co do mocowania, każdy musi się pomęczyć i pokombinować, bo nie ma gotowego sposobu. Tak samo jest z odblaskiem i folią wewnątrz klosza. Trzeba to zrobić metodą prób i błędów. żeby wszystko było bardziej widoczne, zamieniłem też postojówki/stop na diody.

Jedynym problemem są przepisy, ponieważ na to nie mamy homologacji, ale jak się porządnie zrobi to wygląda jak oryginał i co najważniejsze, dobrze świeci, a wtedy nas czepiać nie będą
Attachments
1394591575.jpg
1416987160.jpg
Zdjęcie0250.jpg
Zdjęcie0253.jpg
User avatar
Mikele
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Postby ARNO » 02 February 2011, 23:07

bardzo ładnie to wygląda :brawo:
User avatar
ARNO
Staly Bywalec
Staly Bywalec
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Postby Kuba'125 » 02 February 2011, 23:33

Bardzo ciekawie i oryginalnie to wygląda :brawo: ,ale chyba mnie osobiście jednak te odstające klocki przypadają troszkę bardziej :)
Kuba'125
 
Posts: 234
Joined: 06 January 2011, 15:51
Location: Kielce
Motocykl: Honda
Year production: 0

Postby ralf91 » 03 February 2011, 14:17

szacun za wytrwałoś
spoko to wyglada
tylko w mojej ocenie chyba lepiej to by wyglądało
gdyby lampa stopu swieciła normalnie a nie dwoma punktami led
kierunki były by bardziej widoczne

OGÓLNIE PIEKNIE
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999

Postby Mikele » 03 February 2011, 14:38

Aparat zretuszował blask i zaciemnił całe zdjęcie. Obydwa zdjęcia robione były przy tym samym świetle dziennym, a jednak obydwa się różnią. Na zdjęciu widać jakby postojówki świeciły punktowo, ale tak naprawde świecą całe. Aparat ujął tylko najjaśniejsze punkty, żeby zaciemnić obraz.
User avatar
Mikele
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Postby ralf91 » 03 February 2011, 18:32

no to miodzio - GRATKI

[ Dodano: Czw Sty 12, 2012 11:05 pm ]
odgrzebie kotleta
bo chce podzialac sam ktos z was dlubal przy tej przeróbce ???


http://www.youtube.com/watch?v=n_uhmLULsjM

[ Dodano: Sob Sty 14, 2012 6:21 pm ]
u mnie tez juz lampa przerobiona z tym ze wykorzystałem wklady z kierunków ledowych
User avatar
ralf91
 
Posts: 78
Joined: 19 October 2010, 20:34
Location: Hindenbur
Points: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Year production: 1999


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron