» 07 lipca 2008, 14:45
Wersja dla leniwych:
Poziom 1 (Stage 1)
Zaprojektowany do motocykli z nie przerobionym silnikiem wyposazonym w fabryczny filtr i puszke powietrzna oraz fabryczny wydech. Stage I jest w pelni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu (MIG,...) i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage I jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiekszonej kontroli manetka gazu oraz osiagniêcia nawet 5% wzrostu mocy w calym zakresie predkoœci obrotowej silnika.
Poziom 2 (Stage 2)
Zaprojetkowany do motocykli z fabrycznym lub „lekko” stuningowanym silnikiem przy uzyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N’owskim filtrem. Stage II stosuje sie, gdy nie mozna uzyc indywidualnego (osobny dla kazdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszaja prace silnika. W wiekszosci przypadków Stage II zapewnia wzrost mocy nawet o 8%.
Poziom 3 (Stage 3)
Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub srednio stuningowanym silnikiem przy uzyciu indywidualnego filtra powietrza K&N i oryginalnego lub tuningowego wydechu (MIG,...). Uzyskany wzrost mocy do 10-15% . W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych, wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie wplywaja na osiagi i moga zaszkodzic porecznosci motocykla. W takich przypadkach Stage III jest niedostepny.