U mnie troche sie poprawiło po zamontowaniu Leovince i K&N,i mniejszej zebatki z przodu.pozdro 1000
hehe dobrematteo pisze:to zmien na GSXR 1000 K5 K6 i poszukaj se odrazu drugiej ramy.
jestem zadowolony .Dla jasnosci, ustawienia w sc57b- odwrotnie jest zamontowany exump i to jedyna tylko roznica z sc57a, regulacjia i zwarcie kabli w kostce jest identyczna jak w serwisowce od sc57a .Dla tych ktorzy nie chca rozbierac owiewki -prawidlowy wymiar znacznikow po ustawieniu w pozycji normalnej bez zworki. (zworke mozna zrobic rozginajac mala zawleczke pasuje idealnie i ciasno siedzi)
tylko troche dziwne ze miales przestawione w prawie nowym moto
Przecież żeby zobaczyć takie rzeczy to trzeba na dość długo patrzeć w licznik a w fajerze jest on tak zamontowany że jak się na niego patrzy to nie widzi się nic innego.
silnikczek w sc57b jest umieszczony obok akumulatora pod siedzeniem a w "a" jest przy silniku obok pokretla do regulacji obrotow...chanbord pisze:To nie ma go tam gdzie jest w sc57a?
Tytus pisze:
te zdjecie zrobione jest po zdemontowaniu klapki tak jak miales bez zwierania kabli?
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości