It is currently 16 November 2025, 13:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 to jeb... gowno

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 18
Joined: 25 June 2007, 19:54
Points: 1
Motocykl:

954 to jeb... gowno

Post » 25 June 2007, 20:03

Dzisiaj sobie jade na 4 biegu... Odkrecilem dosyc mocno gaz i moto zaczelo szarpac.. 4 bieg nie trzyma.. Moto ma 13 tys przebiegu, jest 2002 rok.. Sprowadzone z wloch. Ja przejechalem nim z 4 tys km.. Dosyc mocno dawalem w CENZURA - spalanie caly czas 10/100, ogolnie agresywnie byla uzywana.. Kilka razy w borsku na lotnisku bylem - uzywany tylko praktycznie byl 1 i 2 bieg na lotnisku..

Jestem poprostu zalamany tym ze CENZURA mam 4 bieg.. Dlaczego CENZURA 4 bieg mogl sie CENZURA?

W 954 zeby wyjac skrzynie biegow trzeba rozbierac caly silnik? Nie da sie tego zrobic np. jak w R6 bez rozbierania? Moze ma ktos skrzynie biegow ze sprawnym 4 biegiem?? Jeszcze nie ma tragedii takiej ze odrazu wyskakuje.. Dopiero jak mocniej gazu dodam. Rozumiem ze do wymiany bede mial 2 tryby.. Z ktorym biegiem zazebia sie 4?

Albo ja mam jakiegos pecha albo CENZURA wie co... Mialem thundercata - CENZURA 2 byla.. Potem gixera - wszystko bylo ok... Potem F4i - tez bylo ok.. Teraz wkoncu wsiadlem na upragniona 954 i sie znowu skrzynia wysypala.. Psychika mi siadla..
Last edited by ERNEST on 01 January 1970, 02:00, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 26 June 2007, 21:23

no to pecha masz, przy 13 tys to napewno nie powinna pasc skrzynia! :/ Cos ostatnio czesto padaja biegi w 954... hmm do tego 4 bieg, przebijales czesto na gumie do czworki? Sam nie wiem czego to moze byc powodem, moze wada mechaniczna bo na taki przebieg to az niemozliwe, Adas7 trojke wymienial ale chyba przy 33tys katowania...

 
Posts: 18
Joined: 25 June 2007, 19:54
Points: 1
Motocykl:

Post » 26 June 2007, 23:56

Nie przebijalem nigdy biegow na kole.. Ze 2 razy sie zdarzylo moze ze nie wszedl mi bieg - ale nie wiem ktory.. moze 3 moze 4.. Poprostu wybilo mi jakby niedokladnie wbity bieg..

Tak cebra wyglada

http://bikepics.com/members/encik/02cbr900/

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 June 2007, 16:13

albo juz byly biegi lekko zepsute i gdy wyskoczyly kilka razy to definitywnie padly lub poprostu masz pecha :(

fajny sprzecik, dodaj kilka fotek do galerii ;)

 
Posts: 9
Joined: 06 August 2007, 20:00
Location: Siepraw k
Motocykl: CBR 954
Year production: 0

Post » 17 October 2007, 23:36

Wlasnie zaczynam miec ten sam problem tyle ze z 3 biegiem. Narazie tylko wydaje dziwne odgłosy ale pewnie to tylko kwesria czasu jak zacznie przeskakiwac :| Wie ktoś jak sie do tego dobrać, lepiej robic juz czy jak CENZURA całkowicie?? I jak z tym wyciąganiem, da sie zrobic bez rozbierania silnika czy nie bardzo?

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 October 2007, 09:27

w 1000RR jest skrzynia kompaktowa czyli mozna ja rozebrac bez grzebania w silnku ale w 954 musisz rozbebeszyc silnik... :( Jak wydale odglosy to znaczy ze wodzik sie "wytarl" od przezucania biegow na gumie lub innego zlego zmieniania biegow, bo raczej bez przyczyniy nie sypia sie biegi w 954


Return to Ogólne (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests