It is currently 16 November 2025, 20:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amortyzator skretu Arrow

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 03 June 2010, 08:10

o kurcze no wlasnie o cos takiego mi chodzi mocowan nie moglem dokupic bo nawet w inter moto nie maja pojeciua o co kaman a ponoc sa dystrybutorem arrow na polske

a jakbys mial dostep do sc 33 i amora to moglbys ogarnac taki temat ? i za ile jio jak dlugo by to moglo trwac
CHWDP zawsze i wszędzie !

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 03 June 2010, 11:36

jakbym mial dostep do sc 33 ogarnalbym to.Cena mysle max 300zl ale mysle ze zeszlo by za mniej.

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 03 June 2010, 23:24

a ile od ciebie do wawy jest i czy dal bys rade zrobic to od reki ? bo poprostu jak nie jest daleko to bym sie karwnoł tam
CHWDP zawsze i wszędzie !

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 04 June 2010, 09:37

Maciejak, odemnie moto to max 40min jazdy.Ale z tym od reki to bardzo ale to bardzo optymistyczne podejscie :mrgreen: Mysle ze jakbym zaprzegnal ojca to przy 1 podjezdzie udaloby mi sie pobrac wymiary a pozniej juz tylko dorobic.Nie bede klamal ze najlepiej jakbym mial kogos z sc 33 zeby mozna bylo dobrac oryginalne wymiary.Tak bedzie trzeba przymierzac patrzec probowac a robienie czegos bez jakiegokolwiek punktu odniesienia to troche strzelanie w ciemno.Wazne zeby to zrobic dobrze i dokladnie a nie zeby sie pozniej majtalo na wsyztskie boki.Kumpel ma R6 z mocowaniem LSL wiec to by bylo juz pomocne.

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest