It is currently 16 November 2025, 13:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sportowy filtr i tlumik a chodzenie motocykla

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 29 April 2010, 13:14

dudis wrote:a jezeli mi muli troche tak do 4 5 tys odbrotow to co mam nietak??od 5 6 idzie juz jak dziki a powinien raczej juz od 3 ostro dawac nie?


A masz silnik Vke?? :P Jak chcesz mocy od dołu to trzeba ci VTR SP2 :) Rząd zawsze trzeba kręcić, aby oddał moc... Poszukaj przy jakich obrotach masz max moc i moment i ci się rozjaśni...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 29 April 2010, 13:20

chodzi o to ze od 3 tys mial takiego kopa ze musialem z ta maneta uwazac bo szedl do gory jak dziki, odebralem z serwisu i zeby wogole stanal na kolo to tak 6 7 tysiecy mocno musze odkrecic, a najlepiej po przymknieciu.pojade chyba do hondy moze tam beda wiedziec, albo moze pod komputer go podepna.

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 29 April 2010, 13:39

dudis wrote:chodzi o to ze od 3 tys mial takiego kopa ze musialem z ta maneta uwazac bo szedl do gory jak dziki, odebralem z serwisu i zeby wogole stanal na kolo to tak 6 7 tysiecy mocno musze odkrecic, a najlepiej po przymknieciu.pojade chyba do hondy moze tam beda wiedziec, albo moze pod komputer go podepna.


A to chodził lepiej... Dobra bo myślałem, że od początku nie jesteś zadowolony... To ewidentnie coś pokręcili na serwisie... Jedz do poprawki... Do kogoś kto cię podepnie do kompa
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 29 April 2010, 14:19

nie nie napoczatku bylem bardzo zadowolony.dzikus straszny :mrgreen: teraz mowie juz od jakis 5 ma dopiero kopa lecz wczesniej od 3 juz ogien.pojade chyba do hondy tam rozwiaza problem napewno.tylko ciekawe jeszcze ile wezma :/

User avatar
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Post » 01 May 2010, 12:40

Ustaw zawór sterowania cisnieniem w kolektorze wydechowym i powinno byc OK.

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 01 May 2010, 13:05

ja bym stawial na exup
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 01 May 2010, 18:44

a jak to ustawić? :mrgreen: to mogło sie samo tak z siebie stać?bo raczej chyba niemieli po co tam grzebać przy wymianie świec i oleju?

User avatar
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Post » 01 May 2010, 20:38

Poszukaj na forum napewno bylo gdzies to juz poruszane, jak nie to sciągnij sobie serwisówke. Może przy sciąganiu zbiornika coś nieświadomie naruszyli lub z czystej dobroci chcieli poprawić.

Previous

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests