It is currently 16 November 2025, 15:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie świece zapłonowe???

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 25 February 2010, 10:01

będzie to pasowało do 929?
http://www.allegro.pl/item925673538_swi ... 0_900.html
btw. jaki jest symbol świec denso do 929?
i czy wystarczy NGK czy jednak denso?

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 11:54

gonzo wrote:Świece NGK cr9ehi-9 są obecnie wycofywane. Ich miejsce zajmują NGK CR9EHIX-9.



Człowieku skąd Ty masz takie wiadomości...Robisz w Ngk.. hihi:

Nie myl 929 z 954 czy jakąś inną 900..
Cr9ehi-9 są jak najbardziej na czasie i jak najbardziej zalecane z Ngk (po dziś dzień produkowane) to samo Denso Iuh 27. ;)

``Melvin`` nie kupuj tego..tu masz opis z Denso.

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... cc=&FF=450

User avatar
 
Posts: 134
Joined: 02 February 2009, 13:30
Location: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Year production: 2004

Post » 25 February 2010, 12:19

dobra panowie ja już się pogubilem w tych wszystkich świecach...
napiszcie mi konkretnie:
jakie (denso czy ngk)?
jakie mają oznaczenie?
gdzie najtaniej kupić?
jaki byłby całkowity koszt?
moje moto to 929 2000r bez sondy lambda wersja europejska (sprowadzone z UK)
co dają te irydowe i czy opłaca się za nie płacic?

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 25 February 2010, 12:50

Obojętnie w jakiej Hurtowni byś zapytał czy nawet na str NGK do 929 są Cr9ehi-9 !! Lub
Denso IUH27

``Fabiq` pracuje w Inter motors niech Ci powie jakie są w katalogu Inter Motors.

Tu proszę larson

http://www.larsson.pl/?c=odk&nt=1611&cd ... bid=104558
M-line to samo !!Można sobie pobrac katalog i sprawdzic..
http://www.m-line.com.pl/
A co sobie sprzedawca napisze na allegro aby wcisnąc swój towar to już nie moja sprawa.. ;)

A ceny są różne,zależy czy ktoś kupuje legalnie z hurtowni czy szmugluje z zagranicy itp.. Opłaca się je założyc bo moto na nich pracuje najlepiej w porównaniu do innych platynowych czy zwykłych świec :piwo:

 
Posts: 16
Joined: 03 June 2008, 21:01
Location: Daleko
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 13 March 2010, 21:58

Ok,wiec jakie przebiegi mozna osiagnac na tych irydowkach wiadomo zalecana wymiana co 24000km. moze ktos zrobil wiecej jesli tak to ile ? :D

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 12 April 2010, 23:20

kupiłem denso uh27 i dupa moto stracił z 20 koni żeby go na kolo postawić to nie wiem chyba tylko strzał ze sprzęgła!!! wsadziłem stare ngk i jest ok ale i tak po odkręceniu to nie to samo co było wcześniej.teraz wywaliłem kase w błoto na danso a i tak muszę kupić ngk bo o niebo lepiej na nich chodzi. ale w ogóle o co chodzi że przed wymianą rwal w góre jak dziki a teraz z gazu wogole niepojdzie ani na denso ani na starych ng?:(

User avatar
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Post » 13 April 2010, 02:57

Do 929 przychodza IUH27D. Czy takie nabyłes?

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 13 April 2010, 08:33

dokladnie takie.i dupa, o wiele gozej jak na tych starych ngk.lecz na ngk po wkreceniu 2 raz tez niema tyle mocy co mial przed ich wykreceniem

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 13 April 2010, 10:39

A wygrzałeś je odpowiednio po zamontowaniu ??

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 28 February 2010, 12:38
Location: Warszawa
Motocykl: 954fb
Year production: 2003

Post » 13 April 2010, 10:58

wymienial mi je mechanik wiec chyba powinien o tym wiedziec.jeżeli tego niezrobil to by zrobilo az taka roznice w mocy??

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 13 April 2010, 20:31

Martin.B.M. wrote:A wygrzałeś je odpowiednio po zamontowaniu ??


ja tam nic nie wygrzewałem i od razu zapie...dalała bez zająkniecia

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 14 April 2010, 09:24

zbir wrote:
Martin.B.M. wrote:A wygrzałeś je odpowiednio po zamontowaniu ??


ja tam nic nie wygrzewałem i od razu zapie...dalała bez zająkniecia


No bo jak wkręciłeś świece i od razu odpaliłeś i CENZURA...łeś to to chyba normalne,że się wygrzały.. :D A jak się wkręci i odpali moto na krótko a później zgasi to różnie bywa z świecami później... Mam kilka nowych kpl co iskra wali do o koła świecy bo kolesie też nic nie wygrzewali tylko odpalali na krótko i nawet km nie zrobili..

Polecam lekturę..Informację o produkcie ... :piwo:

http://www.larsson.pl/?c=r&no=MTIwMDQzOA==&t=cr9e

PreviousNext

Return to Ogólne (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests