It is currently 16 November 2025, 16:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klatka i crashe na wahacz

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 122
Joined: 13 September 2009, 22:15
Location: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Year production: 2000

Klatka i crashe na wahacz

Post » 28 March 2010, 12:26

Ostatnimi dniami zamontowałem do swego sprzęta klate i crash-pady na wahacz. Klatka wykonana jest z rury 3/4 cala o ściance 2,2mm. Do tego również crashe wykonane z ertalonu. 4 na klatke (2 jeszcze nie zamontowane) i 2 na wahacz.
Całość nawet fajnie się prezentuje :D

Image
Image
Image
Image

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 28 March 2010, 12:45

fajna klatka ladnie wykonana ;)

User avatar
 
Posts: 32
Joined: 19 February 2009, 15:46
Location: Piotrków
Motocykl: sc44 929
Year production: 2000

Post » 28 March 2010, 14:23

Jak do stuntu to bardzo fajna, ale w zakrętach to chyba się nie poskładasz za bardzo z tą klatką. Dość szeroka jest na dole.

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 20 March 2010, 20:14
Location: Rudna
Points: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Year production: 2006

Post » 28 March 2010, 16:42

Jesli faktycznie używasz do stuntu, to fajne akcesoria, ale od jazdy jak dla mnie nie potrzebne i szpecące motocykl.

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 28 March 2010, 18:12

złożyć to się złożysz ale za montuj sobie pianki tak jak ja mam w swoim bo sobie kolana po odbijasz

User avatar
 
Posts: 122
Joined: 13 September 2009, 22:15
Location: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Year production: 2000

Post » 28 March 2010, 19:03

Przy składaniu nie przeszkadza a kolan nie zdarzyło mi się jeszcze obić (pewnie ze względu na mój wzrost)
klatke zakładam tylko gdy zamierzam trochę poszaleć :D

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 28 March 2010, 19:53

przy postoju na światłach mi lekko się nogi opierają i przez drgania miałem obite gnaty

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 30 March 2010, 20:48

panowie prędzej czujnik przechyłu zgasi motor niz klata zaczepi przy wykładaniu wiem bo ją robiłem ,pierwsze zetkniecie z asfaltem ma te gięcie po środku ,a dostawać troche musi bo jest dekielek i musi troche od niego odstawać ,jesli ktoś by w niej sie wyłożył tak że aż czepnie asfaltu , to oddam taką klate za free :D

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 31 March 2010, 20:08

Czyli mamy rozumieć, że wcześniej podnóżki zostaną przytarte niż klatka, bo jeśli nie to lipa :/

User avatar
 
Posts: 122
Joined: 13 September 2009, 22:15
Location: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Year production: 2000

Post » 31 March 2010, 20:37

Jeszcze nie udało mi się sprawdzić co pierwsze przyciera, klatka czy podnóżki. Jak to nastąpi to dam znać :D


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest