It is currently 16 November 2025, 16:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

felga 200

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 25 January 2010, 17:47

Każdy kto trochę polatał i poeksperymentował z różnych względów z ogumieniem i innymi pierdołami o ile niejest fanatykiem długiej prostej powie Ci to samo - po h.. sobie frajde z winkli odbierać zakładając walca z tyłu. Akurat tego przypadku nie przerabiałem , że 200 do sc28 ale w sc33 miałem najszerszą 190 (darmówke do upalania bo normalnie jakbym miał zakładać to zawsze 180) i uwierz mi dużo gorzej się latało. Zadaj sobie proste pytanie do czego Ci moto trzeba? - jeśli ma to być sprzęt do lansu, latania po prostej na jednym czy dwóch kołach i nie zależy Ci na jakimś ambitnym szorowaniu po winklach to wkładaj śmiało 200. Jeśli natomiast moto ma zachować swoją poręczność i dawać się fajnie przerzucać bez protestów w zakrętach zostań przy 180. Poza tym niejest to kwestia feli lecz samej geometrii motocykla zauważ, że 12 ma przód 120/17" tył 200/17" (nie pamiętam profili) a sc28 130/16" przód a tył 180/17".Wybór jest Twój - jeśli pytasz to każdy odpowiada co wie i nie nazywaj teoretykami tych co chcą Ci pomóc.

[ Dodano: Pon Sty 25, 2010 4:49 pm ]
Druga sprawa niewiem jak technicznie z tą felą od 12 czy Ci się tam wpasuje w wahacz ta guma. Ale to już zupełnie inna kwestia.

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 25 January 2010, 19:16

Dlatego pytam czy ktoś miał taką opcje ze włozył szerszą felge i na nia opone taka jaka miała byc do tej felgi,czy kazdy czysto teoretycznie mówi,że nie ma szans że to bedzie sie normalnie prowadzić?

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 25 January 2010, 21:42

Jak chcesz żeby Ci łańcuch tarł po rancie opony to włóż 200 hihi:

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 25 January 2010, 22:00

generalnie to niema co gdybac nie bez powody 'japonczycy' zalozyli tam 180, jakby 200 bylaby lepsza to napewno zalozyliby 200, ale skoro zalozyli 180 to napewno jest ona "najodpowiedniejsza' do tego modelu

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 26 January 2010, 11:48

irytują mnie kolesie co klepią bez sensu na forum "nie ma co poprawiać konstruktorów" albo "japończycy się nie mylą" i podobne pierdoły. jeśli motocykl japoński byłby doskonałą konstrukcją to nie istniały by firmy typu Ohlins, czy Akaraovic. czemu takim zgodnym chórem nie krzyczycie jak jakiś debli zakłada głośny wydech albo patroszy oryginała przecież nie można poprawiać japońskich konstruktorów

kolego zakładaj co ci się podoba. z mojego skromnego doświadczenia ze zmianą opon to jeśli dajesz z tyłu szerszą oponę to postaraj się dać jak największą wysokość. kolejna rada zaczerpnięta z supermoto jeśli rant opony będzie tarł o łańcuch to można założyć rolkę do prowadzenia łańcucha i dodatkowo ściąć rant opony.

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 26 January 2010, 12:00

motobandyta wrote:jak jakiś debli zakłada głośny wydech albo patroszy oryginała


Ostro pojechałeś wyzywając tych wszystkich, którzy to zrobili. :ooo: :027:

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 26 January 2010, 12:04

o to żeby łańcuch nie obcierał,nie ma zbytniego problemu,w winkle tez sie nie kłade nie wiadomo jak bo poprostu nie ma gdzie,moto smigam głównie po miescie.Mam starego grata i robie pod siebie tak aby mi sie podobał.I własnie podoba mi sie z tyłu szeroka guma,chcę sie dowiedziec jesli poszerze wahacz i wpakuje fele 200 a na nia opone 200 czy da sie tym latac.NIE MYLCIE tego z wsadzeniem na oryginalną fele 180 kapcia 200 i w wahacz cbr 900 bo wiadomo że to bez sensu.

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 26 January 2010, 12:51

chanbord wrote:
motobandyta wrote:jak jakiś debli zakłada głośny wydech albo patroszy oryginała


Ostro pojechałeś wyzywając tych wszystkich, którzy to zrobili. :ooo: :027:


sam niestety mam wydech scorpiona i uważam że jest za głośny ale z takim już kupiłem. a że debile powiedziałem to dla tego że mi się przypomniało jak pewnej letniej nocy przez bite dwie godziny jacyś idioci urządzili sobie wyścigi pod moim oknem i przysięgam że sam miałem ochotę zadzwonić na policję co by ich zamkli. na szczęście około 3:30 zacz padać deszcz więc miałem okazję jeszcze pospać ze 3h.

a co do samej felgi pod oponę 200 to może nie ma sensu kupować innej niż masz
na felgę 4.5" można z powodzeniem założyć 160 jak i 180 i obie się poprawnie ułożą więc jeśli masz felgę powyżej 5" to śmiało zakładaj bez kombinacji a jak ci nie będzie się podobało to wtedy możesz zacząć kombinować.

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 26 January 2010, 14:05

hmmm, co to jest felga 200 albo 180??? :P

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 26 January 2010, 14:23

w moim języku felga dedykowana pod opone 200 :D

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 26 January 2010, 15:16

acha :mrgreen:

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 26 January 2010, 22:08

motobandyta wrote:irytują mnie kolesie co klepią bez sensu na forum "nie ma co poprawiać konstruktorów" albo "japończycy się nie mylą" i podobne pierdoły. jeśli motocykl japoński byłby doskonałą konstrukcją to nie istniały by firmy typu Ohlins, czy Akaraovic. czemu takim zgodnym chórem nie krzyczycie jak jakiś debli zakłada głośny wydech albo patroszy oryginała przecież nie można poprawiać japońskich konstruktorów

kolego zakładaj co ci się podoba. z mojego skromnego doświadczenia ze zmianą opon to jeśli dajesz z tyłu szerszą oponę to postaraj się dać jak największą wysokość. kolejna rada zaczerpnięta z supermoto jeśli rant opony będzie tarł o łańcuch to można założyć rolkę do prowadzenia łańcucha i dodatkowo ściąć rant opony.

montaz amortyzatora skretu czy przerobka tlumika to calkiem inne rzeczy,z tlumikiem to wiadomo fabfycznie musza dac 'cichy' zeby byl dopuszczony do ruchu, amortyzatory skretu teraz tez czasami fabrycznie montuja

na ale niepowiesz chyba ze ta opone 180 to konstruktorzy tak na chybil trafil zalozyli albo ze chccieli obnizyc sobie koszta o pare jenow na sztuce albo chcieli nam uprzykrzyc zycie aby moto zle sie prowadzilo

jest 180i taka jest najlepsza

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest