A.S. pisze:dpalasz rano .. silnik zimny .. wszystko cacy ... przejedziesz 10 km olej i silnik się rozgrzeje... i na wolnych obrotach zaczyna mrugać kontrolka ciśnienia oleju ... Dodasz gazu .. oczywiście gaśnie.. ale czujnik sygnalizuje swoje !!
Bardzo mało prawdopodobne , i powiem szczerze iż pierwszy raz słyszę o takiej sytuacji po przejściu na syntetyk.
Ja przeszedłem w swojej sc33 z pół syntetyka na pełen i jak do tej pory po przejechaniu w tym sezonie około 1.000 km, nie ma żadnych negatywnych skutków.
Zdrowy silnik zagrzany na maxa nie ma prawa mrugnąć kontrolką ciśnienia oleju, nie ma tu znaczenia czy minerał czy syntetyk.

.. no to mało jeszcze słyszałeś
... Czasem jednak zdarza się że ma duży przebieg i jeździł na nimeralu .. i wtedy nowy właściciel po zalaniu syntetykiem po kilku tysiącach zaczyna mieć problemy .. ale to już inna bajka ..
odpalamy 
