Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 18:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Korek spustu oleju w 929?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Korek spustu oleju w 929?

Post » 16 kwietnia 2008, 11:48

Moje pytanie jest takie czy pod korkiem spustu w 929 jest podkładka jakaś czy tylko sama śróbka ? bo będę zmieniał olej i niewiem czy mam zamawiać uszczelek w hondzie prosze o szybką odpowiedz...
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 kwietnia 2008, 14:39

Nie jestem pewny ale chyba sama śroba

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2008, 15:19

Jest podkładka aluminowa 12mm

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 16 kwietnia 2008, 15:51

a nie przypadkiem miedziana ?? a jak wymienialiście olej to zmienialiśie ją?
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2008, 15:52

U mnie była alu i jej nie wymieniałem.
Sprawdz czy nie ma wgnieceń i korek dokręcaj z wyczuciem bo kręcisz w aluminium.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2008, 17:29

Dokładnie jak napisał Karli jeśli są dośc widoczne wgniecenia to podkładka do wymiany i naprawdę dokręcaj z czuciem, bo łatwo przeciągnąc gwint w aluminium!!! Powodzenia!!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 05 maja 2008, 17:46

olej dzisiaj odebrałem motula 5100 połówke i podjechałem do hondy i jest tam podkładka miedziana koszt 8zł...pozdrawiam
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

 
Posty: 22
Rejestracja: 29 marca 2009, 15:30
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 11 kwietnia 2009, 13:59

potwierdzam że jest podkładka miedziana, jeśli macie aluminiową to znaczy że ktoś przy wymianie założył taką, jeśli chodzi o to czy wymieniać to zdecydowanie tak, nawet jeśli po oględzinach nie widać żeby była uszkodzona to i tak lepiej zmienić bo kiedy zacznie cieknąć po wymianie to nie da się dociągnąć na maxa śruby bo to wkręcone w aluminium, a po co spuszczać ponownie olej i bawić się z tym....
pozdro

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 14 kwietnia 2009, 16:12

U mnie "fachowcy" z pewnego serwisu we wrocku prawdopodobnie urwali gwint przy zakrecaniu i co ...... tadaaaaa... zaplepili na jakis locktite czy inne badziewie i teraz sruby zadnym kluczem ruszyc nie mozna po 2 popoludniach walki wyciagnalem olej gora i tyle :/

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 14 kwietnia 2009, 16:30

Dlatego sie nie daje moto na serwis w polsce chyba ze do sprawdzonych ludzi. A po zatym olej wymieniac na serwisie ??!!?? Takie zeczy robi sie samemu :diabel:

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 14 kwietnia 2009, 16:43

tomo21kawa pisze:Dlatego sie nie daje moto na serwis w polsce

swieta racja , niestety własnoręcznie szlifnalem moto (poszla oslona alternatora i kilka plasitikow) no i jak ten baran pomyslalem oddam do "autoryzowanego serwisu to zrobia zeby bylo dobrze". Za to jak zrobili to ogolnie nogi z d.... powyrywać.

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 13 maja 2010, 12:34

tez mam problem z odkreceniem, wiec pewnie gwint tez byl zerwany, a dla pewności tam jest lewy czy prawy gwint?

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości