It is currently 16 November 2025, 15:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zerwany gwint (mocowanie crash padów)

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 14
Joined: 10 March 2009, 21:17
Location: warszawa
Motocykl: cbr 1000 rr
Year production: 2005

zerwany gwint (mocowanie crash padów)

Post » 05 April 2009, 12:56

Witam kumotrowie potrzebuje pomocy. Zakładajac crash pada za mocno dokręciłm sróbę i sp.... gwint w miejscu mocowania(rama silnik). Mam pytanie czy można w to miejsce zalożyc dluższa sróbę która przejdzie na wylot i zalozyć nakrętkę? Czy jest to niemożliwe?
I oststnie pytanie czy silnik bez problemów utrzyma sie bez tych srób?
Dziekuję za ewentualne sugestie
Piter

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 05 April 2009, 15:15

Witaj.
Ja zrobiłem dokładnie to samo. Założyłem długą śrubę która przeszła na wylot i dałem po drugiej stronie nakrętkę. Dodatkowo gwint w śrubie i nakrętce posmarowałem specjalnym klejem do gwintów ( LOCTITE). Klej musi być odporny na wysoką temperaturę. Jak na razie nic się nie dzieje:)

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 12 October 2008, 20:20
Location: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Year production: 1999

Post » 05 April 2009, 15:49

ja proponowałbym przewircić na wylot ale dodatkowo narznąć w dalszej cześci gwint. i dopiero założyć nakrętkę kontrującą.
rzymas

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 05 April 2009, 18:14

rzymas tutaj śruba dochodzi do końca krawędzi z gwintem, więc jak zrewiesz go to na całej długości. Później nie trzeba już nic wiercić bo otwór z gwintem jest przelotowy.

 
Posts: 408
Joined: 25 June 2008, 22:57
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: sc57 04'
Year production: 0

Post » 05 April 2009, 18:39

jak zrobisz tak jak artur pisze to napewno będzie trzymać. tylko musisz dobrą śrubę i nakrętkę dać, najlepiej samokontrującą.

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 12 October 2008, 20:20
Location: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Year production: 1999

Post » 05 April 2009, 21:02

samokontrującej bym nie polecał bo mają teflon w środku i pod wpływem temperatury może sie wytopic.
podkładkę sprężynującą
a co do gwinowania jeżeli wiercimy cos na wylot to znaczy że jakaś scianka jest do przewiercenia, a jeżeli jest do przewiercenia to znaczy ze jest cos do nagwintowania,
rzymas


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests