Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 01:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

NADESZŁA ERA FAJERA, czyli mój pierwszy SC33 '97

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 kwietnia 2009, 12:12

banshee, spoko nie denerwuj się :) Fajerka masz laleczkę i nikt tego tu nie podważa.
Co do hamowni Frani jeszcze na rolki nie wpychałem ale TLa (97r przebiegu 52k km) wykręciła 122,5KM na fabryczne 125 więc chyba niezły wynik ;)

PS. Ja znam autentyczny przebieg (tzn tak mi się wydaje:P) 20k mil (rok moto 2000) przebieg potwierdzony certyfikatami MOT od roku 2002 :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 03 kwietnia 2009, 13:13

Orzech - ta hamownia na której byłeś z TL określała moc na silniku? Na kole ile było? Ja kiedyś miałem okazję schamować GSX600F.Nominalnie na silniku ma mieć coś ok84KM, na kole wynik był ok68KM. Ale silnik już był na wykończeniu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 03 kwietnia 2009, 14:03

marcinSC33 pisze:Orzech - ta hamownia na której byłeś z TL określała moc na silniku? Na kole ile było? Ja kiedyś miałem okazję schamować GSX600F.Nominalnie na silniku ma mieć coś ok84KM, na kole wynik był ok68KM. Ale silnik już był na wykończeniu.


seria 86KM. Miałem czerwonego. Na hamowni wykazało około 81KM na silniku z tego straty na kole tylko 4KM. Aż byli zdziwieni tak małymi stratami, ale sprzęt był jak na swoją erę chyba najekonomiczniejszy. Nie spalił mi w mieście więcej jak 5,5l/100km

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 03 kwietnia 2009, 14:50

Gratulejszyn. Oczywiście to dopiero początek ery fajera. Będą i następne. Nowsze :) Powodzenia na drodze.

 
Posty: 39
Rejestracja: 03 września 2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 03 kwietnia 2009, 15:37

Ja też na początku myślałem, że blejd to ekonomiczne moto, jednak po miesiącu jeżdżenia po Wrocławiu, stwierdziłem, że żaden sport nie jest ekonomiczny ;p Na pełnym baku robie około 140 km po mieście. Dodam, że rzadko wrzucam 4 bieg. Co chwile gumowanie i odcina. Potrafi Franek wypić :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 03 kwietnia 2009, 21:16

beti pisze:
slamann pisze:aby je przestawić trzeba oryginalne zalanie plastyku zlikwidować a potem zalać po swojemu. Także jak ktoś tam ingerował to zostawił ślady, no chyba że cały prędkościomierz wymienił...


ja mam nadzieję, że kolega to z książek wie :mrgreen: a nie z własnoręcznych takich "napraw" :mrgreen:


Nie o to chodzi Beti, ja miałem licznik w milach i mnie trochę wnerwiał bo w nocy nic nie było widać, no i kupiłem środek w kilometrach ale z dużo większym przebiegiem (69000km) niż mój. Postanowiłem to zmienić, a lubię trochę pogrzebać no i zmieniłem w przeliczeniu z mil 25000(mój przebieg oryginalny) na 40000km. Środek jak się ruszy to widać i dlatego podpowiedź dla kolegi bo to wrażliwe miejsce dla handlarzy sprzętami.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 kwietnia 2009, 22:35

Witam gratuluje sprzetu gdzie jest ta hamownia w bydzi?i jaki koszt chcialbym sprawdzic swojego z ciekawosci ile koni poszlo w pole :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 04 kwietnia 2009, 10:31

Na ulicy kamiennej u Wojtka.
Dzisiaj tam jadę to później dopiszę jaki koszt.

POzdro!

[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 10:13 am ]
A więc co do przebiegu...
Zajrzałem mu w gardło i pod dekiel.
Luzy zaworowe w równej tolerancji w górnych wartościach.
Gaźniki na moje oko nigdy nie ruszane - widoczny ciemny nalot w gardzielach, żadnych wyszczerbień na śrubkach. Wszystko dokręcone taką samą "siłą"

Wydaje się więc byś prawdziwym... jeszcze tylko te zegary sprawdzić :mrgreen:

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 1:00 pm ]
[center]Chciałbym podsumować powyższą część i od tej pory wrzucać to co zostało dopieszczone i przerobione w moto.[/center]

W każdej wolnej chwili (co prawda w sezonie będzie ich mało) będę wykorzystywał na pieszczenie mojej RR-ki.

Zdjęcia będę zamieszczał w miarę na bieżąco

To co już zostało zrobione:
1. Polerowana pokrywa sprzęgła
2. Pomalowana przednia szyba

Kolejne tematy na języku:
3. Polerka końcówki

Poprzednia

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości