Jakie crash pady to sa
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 marca 2021, 23:08
- Motocykl: Honda 1000rr 57a
- Rok produkcji: 2005
» 05 marca 2021, 19:33
Witam, ostatnio widziałem crash pady do Hondy sc57a na takich dwóch łapkach nie wymagających wiercenia w owiewkach. Ktoś wie co to za marka ma ktoś linka do zamowienia? Jedynie jakie znalazłem to takie na jednej łapie ale to nie te. Tamte sa min na dwóch w dziurze w owiewce bocznej. Mam zdjęcia jak coś. Myślę ze pomożecie. Crash pad miał takie zapracie na ramę
-
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 stycznia 2020, 02:09
- Lokalizacja: W-wa
- Pochwały: 1
- Motocykl: SC57A & SC59B
- Rok produkcji: 2012
- Samochód: BMW 5
» 05 marca 2021, 22:28
Nie lepiej zwykłe wiercone? Podobno te co są na jakiś wysięgnikach itd przeważnie gną się podczas wywrotki i w efekcie nic nie dają...
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 marca 2021, 23:08
- Motocykl: Honda 1000rr 57a
- Rok produkcji: 2005
» 06 marca 2021, 09:09
Nie będę wiercił owiewek. Tamte były tak zaparte o ramę ze nie ma szans ich ruszyć. Trzymały się pod owiewka na łapkach dodatkowo zasuwaly sie k ramę takim ramieniem
-
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
- Lokalizacja: Śląsk Bytom
- Pochwały: 10
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Rok produkcji: 4
-
» 06 marca 2021, 09:51
Z crashpadami trzeba uważać bo w pewnych warunkach może narobić więcej szkody niż dobrego .
Ja zawsze od jakiegoś czasu montuję takie na ramieniu .
Po torze jeżdżę i co chwila gleba więc moje crashe dość je testuje .
Widziałem streettripla z oderwanym uchem w ramie i zawiniętym crashem . R1 z rama przesunięta względem silnika ale to normalne .
Ja miałem rennen po glebie odkręcałem śruby ustawiałem i jechałem dalej , przy hightside te ramie musiałem wymienić bo się skręciło
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 marca 2021, 23:08
- Motocykl: Honda 1000rr 57a
- Rok produkcji: 2005
» 06 marca 2021, 19:09
Jak się skręciło nie uszkodziło owiewki?
I czy tez wymagały wiercenie w owiewce?
-
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
- Lokalizacja: Śląsk Bytom
- Pochwały: 10
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Rok produkcji: 4
-
» 09 marca 2021, 04:22
Jak dobrze pamiętam w sc57a było trzeba wiertać obojętnie jakie crashe
Ja zawsze na ramieniu bo co lepsze uszkodzona owiewka czy wyrwana śruba mocującą silnik w ramie ?
Wywaliłem się na moje pc40 ze nie zmienionymi crashami , parkingówka deczko szybsza , tulej aluminiowa z jednej strony już się stykła z brzegiem otworu ramy , pewnie jak by było szybciej było by bardziej
-
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
- Lokalizacja: Będzin
- Pochwały: 4
- Motocykl: BMW S1000RR HP4
- Rok produkcji: 2014
» 12 marca 2021, 12:53
poszukaj crash padow LSL
Bardzo dobre wykonanie , nie trzeba wiercic w owiewkach , mialem kilka przygod zawsze zdaly egzamin
Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości