It is currently 16 November 2025, 15:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Power Commander V brak mocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 8
Joined: 08 September 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Year production: 2005

Power Commander V brak mocy

Post » 08 September 2019, 23:37

Cześć!

Od jakiegoś czasu (będzie ze 2 miesiące) zmagam się z pewnym problemem w moim fajerze, mianowicie przy około 7-8 tys. motocykl dostaje bardzo odczuwalnego muła przy mocniej otwartym gazie. Nie potrafię tego zdiagnozować, ale odczucie jest takie jakby nie dostawał wystarczająco dużo paliwa, albo go zalewało.
Podczas, gdy motocykl stoi na podnośnikach, bez problemu wkręca się do odcięcia na każdym biegu :rofl: na szczęście nie spadł mi z podnośników :D
Moto ma założony Power Commander V + SFM + QS + wydech Giannelli + K&N.

Póki co zrobione:
- czyszczenie i smarowanie filtrów powietrza,
- wymiana świec na nowe Denso,
- sprawdzona pompa paliwa (dmucha 53 psi na listwie), czysta w środku, bez rdzy, przewody i filtry czyste
- przewody nie są nigdzie zagięte, złamane ani popękane,
- wgranie mapy zerowej do PC.

Wczoraj odpiąłem PC całkowicie od motocykla i problem zniknął jak ręką odjął, więc to ewidentnie problem z Power Commanderem. Dzisiaj zapiąłem go znowu i zgodnie z tym co pisze Dynojet na swojej stronie, w przypadku problemów -> upgrade firmware'u. Podniosłem fw na PCV i SFM do najnowszego, jednak w dalszym ciągu nie przyniosło to efektu. Profilaktycznie jeszcze ustawiłem TPS po stronie PC - motocykl chodzi lepiej, lepiej reaguje na gaz, jednak w dalszym ciągu ma doła przy ok. 8 tys.

Wyczerpują mi się już pomysły a nie chcę rezygnować z PC głównie z racji quickshiftera :placze:

Chodzi mi po głowie jeszcze kabelek od czujnika prędkości do PC, ale nie wiem czy może mieć to coś do czynienia (prędkość wyświetlana prawidłowo na liczniku - sprawdzane z drugim motocyklem).

Spotkał się ktoś z podobnym problemem lub ma pomysł co jeszcze mogłoby powodować takie zachowanie? Za tydzień szykuje mi się wypad na Poznań, więc zależy mi, żeby do tego czasu rozwiązać problem.

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 09 September 2019, 08:24

PC do wywalenia. Nie jesteś pierwszy który ma problem z tym. Kup nowego wgraj mape i zobacz ale odradzałbym te komputery lepiej zainwestuj w remap kompa fabrycznego.

 
Posts: 8
Joined: 08 September 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Year production: 2005

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 09 September 2019, 13:54

Właśnie tego się obawiam najbardziej.
Napisałem jeszcze @ na wsparcie techniczne Dynojeta. Póki co czekam.

 
Posts: 8
Joined: 08 September 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Year production: 2005

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 09 September 2019, 20:39

Tak dla potomnych: odpiąłem Secondary Fuel Module (SFM) i wszystko wróciło do normy, więc coś jest z tym modułem.
Jeszcze pogrzebię i dam znać jak coś znajdę.

 
Posts: 8
Joined: 08 September 2019, 23:15
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57A
Year production: 2005

Re: Power Commander V brak mocy

Post » 18 July 2020, 09:09

Znalazłem przyczynę :( niestety SFM na złom

109128992_558733068130203_9121707951622899885_n.jpg


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests