Dziwna praca silnika na jałowym aż do 4-5 tys., obrotów.
AdamSsS pisze:Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Możliwe że puszczał przez membranę i dlatego wypaliło tłok.
Nim zdemontujesz głowicę kamerą endoskopową sprawdź czy w ogóle jest sens co kolwiek z tym silnikiem robić.
Dodatkowo serwisówka obowiązkowo otwarda i sprawdź kolejność odkręcania głowicy bowiem nie każdy silnik ma przewidzianą możliwość planowania i nie dostaniesz uszczelek nadwymiarowych.
Aby zdemontować tłok musisz silnik rozpołowić.
Dlatego wpierw sprawdź kamerką czy w ogóle jest co ratować.
AdamSsS pisze:Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Możliwe że puszczał przez membranę i dlatego wypaliło tłok.
Nim zdemontujesz głowicę kamerą endoskopową sprawdź czy w ogóle jest sens co kolwiek z tym silnikiem robić.
Dodatkowo serwisówka obowiązkowo otwarda i sprawdź kolejność odkręcania głowicy bowiem nie każdy silnik ma przewidzianą możliwość planowania i nie dostaniesz uszczelek nadwymiarowych.
Aby zdemontować tłok musisz silnik rozpołowić.
Dlatego wpierw sprawdź kamerką czy w ogóle jest co ratować.
Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości