Dzisiaj jest 28 marca 2024, 15:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stalowy oplot

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Stalowy oplot

Post » 10 lutego 2019, 14:41

Witam! Chciałbym poznać wasze zdanie na temat kupna używanych przewodów hamulcowych w oplocie. Cena jest o połowę niższa niż za nówki sztuki. Pytanie tylko czy to gra warta świeczki skoro nie wiem jak długo były użytkowane?
Jeżeli ktoś ma informacje jakie śruby banjo (te którymi przykręcamy przewody do zacisków) są dedykowane do 929 to byłbym mega wdzięczny bo nie mogę znaleźć, a jest ich kilka rozmiarów (i gwint i długość). Wiem, że kupując nowe przewody dostaje je w komplecie, ale gdybym zdecydował się na używki to chciałbym kupić te śruby i podkładki nowe.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Stalowy oplot

Post » 10 lutego 2019, 17:23

Miałem sam używki w 929 i innych motocyklach i było ok różnica w hamowanu dość spora i wyczuwalna. Śruby pasują jedynie przy pompie jak będziesz miał dwa przewody dokupujesz śrubę na dwie przelotki o skoku gwintu 1,25
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Stalowy oplot

Post » 13 lutego 2019, 13:44

Zrobiłem tak jak powiedziałeś, kupiłem kompletny używany oplot za 200zł. Dzisiaj przyszedł i wygląda bardzo fajnie. Po zdemontowaniu gumowych starych przewodów okazało się że śruby (banjo bolts) są takie same jak do przewodów akcesoryjnych poza jedną która przychodzi do pompy przy hamulcu ręcznym, bo oryginalnie jest zamontowany trójnik, a teraz będzie bezpośrednio przewód szedł do zacisku dlatego potrzebna jest podwójna śruba. Jedyne co wymienie na nowe to podkładki. Co prawda ori wygladają jak nowe, ale będę spał spokojniej. Lepsze będą miedziane czy aluminiowe?
Dzięki za pomoc, czekam na lepszą pogodne i testy :dance:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Stalowy oplot

Post » 13 lutego 2019, 17:36

rafi97 pisze:Zrobiłem tak jak powiedziałeś, kupiłem kompletny używany oplot za 200zł. Dzisiaj przyszedł i wygląda bardzo fajnie. Po zdemontowaniu gumowych starych przewodów okazało się że śruby (banjo bolts) są takie same jak do przewodów akcesoryjnych poza jedną która przychodzi do pompy przy hamulcu ręcznym, bo oryginalnie jest zamontowany trójnik, a teraz będzie bezpośrednio przewód szedł do zacisku dlatego potrzebna jest podwójna śruba. Jedyne co wymienie na nowe to podkładki. Co prawda ori wygladają jak nowe, ale będę spał spokojniej. Lepsze będą miedziane czy aluminiowe?
Dzięki za pomoc, czekam na lepszą pogodne i testy :dance:

Org są pchane aluminium i chyba przy tym bym został ale czy dostaniesz ? :)
Będziesz zadowolony. Tylko dobrze je pozakladaj żeby nie tarły o nic
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 16 września 2013, 19:42
Lokalizacja: Sułkowice
Motocykl:

Re: Stalowy oplot

Post » 02 lipca 2019, 18:39

A pod Ktoś wymiary, szczególnie długość gwintu?
Pozdrawiam


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości