Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 23:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dziwny objaw wysokie obroty

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

dziwny objaw wysokie obroty

Post » 20 marca 2011, 11:19

witam mam problem z hondziną 954,czy miał ktos takie cos.Po odpaleniu gdy sie nagrzeje tak do 43 stopni wchodzi na wysokie obroty tak 5 tys i wariuje, rury zaraz sie robia czerwone. Pomocy co to moze byc !!!moze jakies wskazowki Pozdro
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 marca 2011, 14:57

u mnie keidys to bylo przez czujnik w filtrze powietrza ECT czy jakos tak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2011, 17:56

a dokładnie IAT

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 marca 2011, 19:06

no może ;)

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 20 marca 2011, 21:42

to moze jest to,a mniales tez takie objawy ,bym musial zobaczyc na podmianke od kogos

[ Dodano: Nie Mar 20, 2011 8:59 pm ]
mam jeszcze takie pytanie, mozna ten czujnik w jakis sposob sprawdzic
przemo

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2011, 22:27

IAT jest korekcyjnym sensorem PTC i nie ma bezpośredniego wpływu na podstawową mapę wtrysku. Koryguje w niewielkim stopniu czas otwarcia wtryskiwaczy dla zimnego bogatego w tlen powietrza jak również do rozrzedzonego gorącego. Prawdopodobne wariacje mogą wystąpić gdy rezystancja sensora będzie odpowiadała temperaturze powietrza o wartości -60st. Odpinając ten czujnik ECM przyjmie wartość zastępczą chyba ok +20st. Jeśli to przyczyna (w co wątpię) silnik powinien pracować normalnie
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2011, 22:31

cziken929 i wszytko jasne :one:

 
Posty: 3
Rejestracja: 30 kwietnia 2011, 13:41
Lokalizacja: Polska
Motocykl: cbr954
Rok produkcji: 2003

Post » 30 kwietnia 2011, 13:48

Witam wszystkich niedawno sie zarejestrowałem wiec przeprasza za błędy jakie popełniam. Mam o wiele gorszy problem gdy chce odpalić swoja cbr 954 obrotomierz odrazu wskakuje na 8 tys obrotów nie mam pojęcia co sie stało tym bardziej ze do tej pory chodziła bez zarzutu. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje

 
Posty: 2
Rejestracja: 30 października 2018, 07:55
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002
Samochód: BMW e39

Re: dziwny objaw wysokie obroty

Post » 03 listopada 2018, 06:43

To samo ... Odpalony zimny wskakuje na 3tys\obr i po 20 sek czerwone rury . Jak złapie temp można pałować i kolektory w normie . Proszę o trop

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Re: dziwny objaw wysokie obroty

Post » 03 listopada 2018, 14:19

bartekbbb25 pisze:To samo ... Odpalony zimny wskakuje na 3tys\obr i po 20 sek czerwone rury . Jak złapie temp można pałować i kolektory w normie . Proszę o trop

Sprecyzuj o co Ci dokładnie chodzi bo ciężko to zrozumieć? Może masz walnięty "Idle Wax Unit" przy listwie.


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość