od jakiś 2tyg mam nową pompę po akcji serwisowej w k8 z nowymi przewodami i hebel dalej miękki jak faja po 3 stosunku , już pomału kompletuje stalki i szukam jakąś pompę właśnie z R1
tak więc w kooońcu udało mi się zamontować nowe zaciski z eRłana no i muszę powiedzieć jedno ... szok i niedowierzanie ale jednak to był strzał w dziesiątkę ! do końca nie byłem przekonany że to wina zacisków i byłem pewien że skończy się tak czy siak na poszukiwaniach lepszej pompy hamulcowej ale jednak okazało się że winnymi są jednak oryginalne zaciski Tokico, teraz klamka jest mega twarda i co najważniejsze po jeździe jest praktycznie bez zmian i klamka nie wpada tak jak na ori zaciskach, także teraz zamówiłem jeszcze nowe klocuszki TRW sintermetalowe standardowo hehe bo lubię TRW i hamulec powinien być brzytwa. Dla potwierdzenia moich słów poniżej filmiki jak to wyglądało przed i po zmianie, na zimno i gorąco po jeździe. Dodatkowo zamówiłem rolgaz z R1 rn12 który ciut skraca ruch manetki, szczerze to różnica w jeździe nie wielka ale na torze może sie przydać bo czasami brakuje ręki żeby odwinąć manete na full. dobra teraz filmiki i fotecki
a wiec zacznijmy od początku tak było na oem heblach. przed jazdą tutaj tragedii nie ma jednak należy zauważyć że regulacja już jest na max daleko. https://www.youtube.com/watch?v=3yBxQEqIPCg
i po jeździe klamka niemal bez zmian, a test dosyc konkretny jakies ponad 30km z ciągłymi hamowaniami czasami od 240 do 100 kilka razy pod rząd i hamulec nie wzruszony. I teraz moge sobie spokojnie jeździć na 3/4 poziomie odleglości klamki a nie jak wcześniej na maxa daleko czyli 6stopień. https://www.youtube.com/watch?v=bK4al9iBbC0
tak jest dokładnie 10-11 lipiec lecimy na SD do Poznania chociaż raz w roku trzeba trochę poszaleć
tutaj jeszcze ostatnie mody czyli nowe klocki do zacisków yamahowych oczywiście TRW sintermetalowe o dziwo bardzo grube bo aż 5,8mm, no i zębatki pod tor poznań czyli -1 przód i +2 tył, powiem tylko tyle że teraz ten motocykl to jakiś psychopata, na jedynce naprawdę cięzko przyśpieszyć bez podniesienia przedniego koła, na dwójce wstaje na koło jak wcześniej na jedynce heheh, a co lepsze w sumie też bez problemowo wstaje na gumę z gazu z trzeciego biegu hahaha taka petarda że głowa mała na drogę to się to nie nadaje ale muszę pojeździć przyzwyczaić się do wyjazdu na tor.