Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
- Lokalizacja: Gliwice
- Pochwały: 1
- Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
- Rok produkcji: 0
» 24 marca 2016, 23:50
Sprawa wygląda tak, mam silnik sc33 a kranik paliwa od sc28 bez pompy. Podciśnienie zatkane. Mimo to motocykl podczas jazdy się dławi, na biegu jałowym normalnie się wkręca. Gaźniki są po synchronizacji są od modelu sc33. Może kranik jest problem i należy przełożyć na ten z sc33 i podłączyć podcieśnienie ?
-
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 14 marca 2015, 03:38
- Motocykl: xl600
- Rok produkcji: 1988
» 25 marca 2016, 13:31
To nie kranik
Paweł.
-
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
- Lokalizacja: Śląsk Bytom
- Pochwały: 10
- Motocykl: 1000rr sc57a
- Rok produkcji: 4
-
» 25 marca 2016, 17:48
Dużo ludzi uważa że synchronizacja gaźników to ich regulacja ,
Wyjmij przewód paliwowy i zobacz jak płynie paliwo i jedna niewiadoma rozwiązana ,
Potem zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza , najprościej to jakimś dezodorantem po krućcach i jeśli obroty nie drogną to tu też ok
A na koniec zostaje Ci oddanie komuś dobremu do regulacji składu mieszanki
A jesteś pewien że z zapłonem jest wszystko w porządku inny moduł silnika na przykład
Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości