wg tej wikipedii Vmax dla sc57b to 283-285km/h - z resztą model wcześniejszy i późniejszy wcale nie lepsze
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR
i każdy egzemplarz który ma wszystkie elementy które wpływają na przełożenie (skrzynia, zębatki, opona) identyczne przy tych samych obrotach będzie jechał z taką samą prędkością - nie ma innej możliwości. problemem jest jeśli nie chce się wkręcać na wysokie obroty - znaczy że piec słaby (zajechany/zdławiony)..
a jeśli zmienione zębatki lub opona to i tak przy tych samych obrotach prędkość na zegarach będzie pokazywana taka sama (mimo że fizycznie będzie inna) - bo przecież piece są identyczne a prędkość jest brana z wałka zdawczego...
A jak ktoś jechał czysta to obstawiam że na czerwonym polu przeciąga i tyle... u mnie przy 285 zapala się lampka ze jest 12krpm i nigdy więcej nie jechałem... wczoraj chciałem stestować ale ciasno na drodze było to doszedłem tylko na 4ce 240 i odcinka się włączała...
kolejna sprawa to zegary - jest sporo sc57b którym ktoś wsadził zegary z sc57a - a tamte zegary są inaczej wyskalowane bo sc57a ma jeden ząb mniej z tyłu - więc i zegar przy tych samych obrotach będzie pokazywał inną prędkość ( a jak rozumiem ten wątek jest o prędkości pokazywanej na zegarze a nie o fizycznej z którą jedziemy)