Czarny pisze:ble2u pisze:allferdas@wp.pl pisze:hah w sumie chyba skłonię się na 55 po tym wszystkim
pilot power 3 mi po głowie chodzi
a z przodu masz tez pilot power 3?
Opona z przodu i tylu MUSI byc tego samego rodzaju.
co przez to chcesz powiedzieć że firma ma być ta sama?
bo z tym musi to troche chyba przesadzasz
Wiedza o oponach lezy. Mnie to rozwala jak ludzie pisza ze ta to trzyma tamta nie w ogolnie wiedza 0 o oponach motocyklowych. Najgorsze ze nikt nie chce sie na tym poznac.
Wytlumacze co to znaczy rodzaj.
Opony dziela sie na 2 kategorie. Twarde jak kamien ze nie mozna je scisnac w zaden sposob pod naporem ciala i takie ktore sa wrecz miekkie jak szmaty.
Zwykly test to: opona zdjeta z felgi pod naporem ciala latwo sie zapadnie. Tak ze bedzie wklesla.
I tutaj odrazu mozna podac pirelli diablo supercorsa (bardzo miekka) i dunlop qualifier (miekka). I takie opony sie inaczej pompuje . Kolega wyzej trafnie napisal ze dunlopa sie mocno nie pompuje a ja dodam ze pirelli jeszcze mniej. (nie to co pisza w katalogu lol)
Opona twarda to np Bridgestone. Przy tej oponie wiecej pracuje zawieszenie . Daje ona duzy feedback kierowcy. Czuje sie kazda dziure .
Ktore lepsze? Te ktore kazdemu lepiej odpowiadaja
Teraz jaka jest opona Pilot? Nie wiem . Nie mialem jej w rekach.
Zastanow sie czy chcesz miksowac opony o dwoch charakterystykach i czy ma to sens.
No NIE MA. To tylko pogorszy prace zawieszenia.
Jak chesz zalozyc mix pirelli i dunlop to to ma sens. Ale Bridgestone z pirelli nie zadziala.
Wiem ze to takie "polskie" zakladac to co dostalo w dobrej cenie.
Dodajmu jeszcze fakt ze niektóre opony miekkie maja twarde boki . Wtedy tylna opona tez musi byc odpowiednia.
ps. to nie moja wiedza tylko Dava Mossa.
pozdrawiam.