Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem suzuki gsxr 750 k8

Opisz warsztaty i salony w swojej okolicy, zapytaj o te, których nie znasz.

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Problem suzuki gsxr 750 k8

Post » 02 marca 2013, 19:20

Witam kolega ma problem z suzuki gsxr 750 k8 mianowicie chodzi o to że jak sie jedzie to moto wkręca się gdzies tak do 10-12 tys obrotów i łapie muła na chwile i potem ma nagłego strzała mocy i wkręca się już normalnie do końca. Czym to może być spowodowane? Dodam że filtr w pompie paliwa został wyczyszczony i sprawdzaliśmy czy nie ma żadnych błędów i po zrobieniu spięcia w kostce serwisowej żadne błędy nie wyskakują.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 marca 2013, 19:22

Gregory, a filtr nie był zmieniany org czy jakiś akcesoryjny ??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 02 marca 2013, 19:25

oj tego nie wiem trzeba by otworzyć filtr powietrza i zobaczyć co tam siedzi. Nawet o tym nie pomyślałem żeby zobaczyć co tam siedzi:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 marca 2013, 19:43

to trzeba zobaczyć jak tam wygląda
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 02 marca 2013, 19:51

sprawdziliśmy jest oryginalny czysty filtr powietrza. Znalazłem w necie filmik który pokazuje jak ten problem wygląda tylko że w naszym przypadku łapie takiego muła tak przy 10-12 tys obr http://www.youtube.com/watch?v=IXwhXeaS ... e=youtu.be

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 marca 2013, 19:53

A zawór wydechowy sprawdzaliście czy poprawnie chodzi ?? czy się nie zacina itp ??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 72
Rejestracja: 09 października 2008, 18:43
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pochwały: 2
Motocykl: SC33 (stunt) , SC57a , CRF 450
Rok produkcji: 2010

Post » 02 marca 2013, 23:22

Teoretycznie może to też być wypalona ścieżka w potencjometrze czujnika położenia przepustnicy, ale to takie mniej prawdopodobne, aczkolwiek możliwe.

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2013, 23:32

a przebiegu duzo ma moto?? dzieje sie tak tylko w jezdzie(na wszystkich biegach?) na postoju odcina normalnie??ja mialem podobny problem w r6 i pomogla regulacja/synchronizacja przepustnic no i wymiana swiec

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2013, 23:43

Regulacja przepustnic? Jak Ty je chcesz regulować? ^.- , Synchro owszem zawsze jest pożyteczne ale to nie jest napewno powodem tego, wymień świece, i sprawdź rezystancje TPS i jego ustawienie czy jest na środku jak być powinno. Jak powyższe są ok to sprawdz ciśnienie jakie daje pompa i być może wtryski do czyszczenia.

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2013, 23:50

jak dla mnie silniczek krokowy przepustnic, wszystko można sprawdzić wykorzystując serwisówkę

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 03 marca 2013, 08:42

Przebieg ma cos koło 17 tys. Na postoju też tak tak się dzieje jak się wali do odciny i podczas jazdy na każdym biegu tak jest łapie na chwile łapie muła a potem dalej idzie jak poje*ana. Dzieki za podpowiedzi, trzeba szukać dalej przyczyny tego zjawiska :D i posprawdzać wszystko to co mówicie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 03 marca 2013, 09:08

AkumIZocha pisze:Regulacja przepustnic? Jak Ty je chcesz regulować? ^.- , Synchro owszem zawsze jest pożyteczne ale to nie jest napewno powodem tego, wymień świece, i sprawdź rezystancje TPS i jego ustawienie czy jest na środku jak być powinno. Jak powyższe są ok to sprawdz ciśnienie jakie daje pompa i być może wtryski do czyszczenia.


ja nie jestem mechanikiem dlatego napisalem "regulacja/synchronizacja" bo spotkalem sie z tym i tym okresleniem tej kwesti ale widocznie FACHOWO jest tylko synchro..... maly OT



wracajac do tematu podobna sytuacje jeszcze mial kumpel tez w swiezym moto ale byla to yamaha i pomoglo przeczyszczenie (elektryczynm) złączy elektrycznych , nie koniecznie musi byc to ale bedziesz mial rozebrane moto to mozesz posprawdzac

Następna

Wróć do Warsztaty, salony

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości