Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 12:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

G&M Honda Racing Team [WMMP 2008]

Miejsce w którym znajdziesz wszystko o sporcie motocyklowym: motogp, sbk, wmmp...

Moderator: Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 01 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

G&M Honda Racing Team [WMMP 2008]

Post » 18 lipca 2008, 08:53

Tytus pisze:daniel#57, moze daj jakies fotki do galerii swojego torowego potwora? :)

Sorki że tak późno:)
Foteczki Sławka, moje i... :) oczywiście do dowolnego wykorzystania na fireblade.pl za chwilę wyślę Ci na priva (może jeszcze przydadzą się:))
A co do CBRki to tak jak przypuszczałem przed sezonem - jest rewelacyjna mimo, że troszeczkę brakuje mi w niej mocy.
Ostatnio zmieniony 18 lipca 2008, 13:46 przez daniel#78, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 lipca 2008, 13:35

Gratulacje zajecia 3 miejsca i dla Slawka z pierwsze zwyciestwo na Hondzie :) w ostatniej rundzie wmmp :)

Powiedz mi jedno, Ty i Slawek jezdzicie na identycznych ustawieniach? Jakie roznice sa pomiedzy twoim i jego motocyklem? Zawieszenie, przerobiony silnik?

Dzieki za fotki zamieszcze je na stronie i dam linka...

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2008, 22:20

widac daniel#78, ze zmiana motocykla wyszla ci na dobre a wiosenne docieranie przynioslo efekty, oby tak dalej oby bylo lepiej

a co do motocykla to jak bedziesz dostepny i bedziesz mial troszke czasu to chetnie wpadne z aparatem i zrobie mala relacje specjalnie dla fireblade.pl
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 01 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2008, 22:51

Jeszcze raz dziękuję:)
Jeśli chodzi o Twoje pytanie Tytusie to:
Sławek jeździł na oponach Dunlop D 211 (nacinki) a ja na slickach Dunlop aż do Pucharu Europy. Przełożenia mieliśmy praktycznie te same, ale teraz mogę powiedzieć, że do slicków Dunlopa ze względu na ich rozmiar warto dodać na tylnej zębatce jeden ząb więcej niż mieliśmy (przód - 1 w stosunku do seryjnej zębatki a tył + 3)
Sławek na początku sezonu zamontował sobie zawieszenie Ohlinsa (z przodu kartridż a na tył cały amortyzator) a ja pozostałem przy seryjnym. Pod koniec sezonu doszliśmy do wniosku, że warto wydać parę groszy na Ohlinsa ponieważ seryjne zawieszenie szybko niszczy opony (ostatnio zniszczyłem doszczętnie nową oponę w 15 treningowych okrążeń) i nie da się na nim zbyt szybko pojechać. Motocykl robi się nerwowy i niestabilny przy szybszych okrążeniach. Ze względu na różne zawieszenia mieliśmy różne ustawienia.
W połowie sezonu Sławek zamontował sobie całą wiązkę HRC, ponieważ na hamowni okazało się, że jego moto ma 156 koni na tylnym kole. Sama wiązka na standardowych ustawieniach niewiele dała i dopiero na Puchar Europy motocykl Sławka został ustawiony i zwiększyła mu się moc do 164 koni.
Mieliśmy wrażenie, że mój motocykl trafił się mocniejszy, ale o ile nie wiadomo, bo nie jeździłem z nim na hamownię. Elektronika u mnie też pozostała seryjna.
Poza tym mieliśmy obaj:
- układ wydechowy Akrapowica
- zmieniarki biegów (Sławek w przycisku od klaksonu a ja na cięgnie zmiany biegów) Na PE zmieniarka mi wysiadła:(
- filtry powietrza BMC
- jeździliśmy na klockach Carbone Laire
- Oczywiście przewody w oplocie, owiewki torowe, sety SBK
- ja miałem pompę hamulcową Brembo aż do PE a Sławek na seryjnej
- w silnikach nic zupełnie nie robiliśmy
- ja miałem jeszcze wyświetlacz biegów i lap timer
W przyszłym sezonie zamierzam kupić Ohlinsa i wiązkę. Planujemy zrobić w 100% identyczne motocykle. Również silniki damy do zrobienia.
Z motocykli jesteśmy bardzo zadowoleni, mimo iż jeszcze trochę trzeba w nich zrobić. Myślę, że sezon nie poszedł na marne, bo wjeździliśmy się w CBRki i w przyszłym sezonie powinno być tylko lepiej.

Fabiq, masz rację. Cieszę się, że to jednak Honda. Mimo iż czuć, że ma trochę mniej mocy niż mój poprzedni moto to jednak CBRką jestem zauroczony. Świetnie się ją prowadzi.
W tym roku docieranie nowej CBRki chyba przełożę na jesień bo wiosną nie będzie już na to czasu (na początku kwietnia lecimy już do Hiszpanii na I rundę PE)
A z tą relacją czy w ogóle na kawkę czy herbatkę zapraszam w każdej chwili:)

P.S. Jeśli ktoś miałby jakieś problemy przy przygotowywaniu motocykla na tor to oczywiście chętnie służymy pomocą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 września 2008, 19:55

daniel#78, dzieki za szczegolowa odpowiedz :) MAm nadzije ze namieszacie w przyszlym roku w stawce :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 01 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2008, 10:30

Co do namieszania to liczymy na Sławka :D
Jeśli plany nasze się zrealizują to sprzętowo będzie on w końcu dobrze przygotowany i nie będą uciekać mu rywale na prostej :D
W styczniu wysyłamy motocykle do Niemiec "po trochę więcej mocy" :D
A ja raczej za wiele nie wskóram, bo przechodzę do klasy Superbike a tam wiadomo, jaka jest konkurencja :P Nie ukrywam, że cieszy mnie sytuacja, bo w końcu cały sezon poświęcę na naukę jazdy. No i komfort psychiczny - zero presji na wynik:) A jeśli do tego pojedziemy (tak jak planujemy) w Pucharze Europy to nauki będzie naprawdę duuuużo:)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2008, 19:26

daniel#78 pisze:W styczniu wysyłamy motocykle do Niemiec "po trochę więcej mocy"

Uważam że motory w aktualnej postaci maja potezną moc.Miałem okazje poczuć na własnej "skórze" potencjał jaki tkwi w tym motocyklu.Podczas ostatniej przejażdzki na trasie Olsztynek-Ostróda,Dandi pokazał w jakim miejscu jest oryginalne 1000RR z 05r (wersja USA brak katalizatora i sondy w standardzie) w stosunku do 08r.Jadać na Twoim moto po prostu w pewnym momencie "zmiótł" mnie wyprzedzając na wyjsciu z winkla.Efekt był taki że mi kopara opadła w jaki sposób te moto przyspiesza.A na dodatek efekt pełnego Akrapa jest naprawde niezły. :wink: .
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 01 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2008, 00:54

BUZKA, tak na marginesie: prędkość na wyjściu jest efektem prędkości na wejściu w zakręt:) a demonstrowanie mocy lub nadrabianie mocą na wyjściu z zakrętu prawie każdym motocyklem często kończy się boleśnie:)
Chodzi mi o to, że prawdopodobnie wiele czynników zadecydowało o tym, że Dandi wyszedł szybciej niż Ty. np:
- miał założone zajebiste gumy (Dunlop D 211) - prawie nowe i bardzo miękkie
- mógł przed zakrętem być sporo za Tobą, wyhamowując pozostać przy większej prędkości i po prostu pokonać szybciej zakręt
- mógł mieć po prostu lepsze wyczucie granicy przyczepności opony i bardziej ją wykorzystać
- mógł jechać na odpowiednim biegu a Ty na zbyt niskim lub zbyt wysokim
- mógł jechać bardziej płynnie i dzięki temu szybciej itd.
Nie wiem, o jaki zakręt chodzi, ale powiem Ci, że zarówno na moim jak i na Twoim moto można odwinąć tak manetkę na wyjściu z zakrętu, że zerwie się przyczepność każdej opony.
Przypomniało mi się jak na początku sezonu Paweł Szkopek przeszedł koło mnie jak piorun, po betonach na wejściu na prostą. Dodam, że jechał starą 600 ccm z 2004 roku. Jestem pewny, że miała sporo mniej mocy niż mój motocykl. Drugi przykład: na Pucharze Europy w Poznaniu niektóre motorki o pojemności 250 ccm i niespełna 100 KM łykały 90 % motocykli o poj. 1000 ccm i 100% motocykli 600 ccm zarówno na wejściu, w i na wyjściu z zakrętu.

Wracając do naszych moto - moglibyśmy oczywiście pozostać przy mocy jaką mamy - w granicach między 160 a 170 KM na tylnym kole (tyle mają motocykle - Sławka i mój), ale w jakim celu mielibyśmy utrudniać sobie życie skoro inni zawodnicy mają najczęściej przygotowane motorki w granicach od 180 do 190 KM na tylnym kole? Po co tracić czas na prostej?
Z jednym mogę się zgodzić z Tobą – CBRka z 05 r. jest prawdopodobnie słabsza od 08 r.
Dobra, bo się rozpisałem za bardzo:) Buzka, mam nadzieję, że nie obrazisz się na mnie. Temat przygotowania naszych motocykli mamy już zamknięty i tylko sponsorzy mogą nas przekonać żeby tego nie robić:) A przygotować je chcemy po to żeby dorównać konkurencji i nie zostać w tyle:)
pozdrówka

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2008, 08:47

Pomijajac kwestie sprzetowe w których jestem do tyłu,Dandi ma wiecej doswiadczenia niż ja.W wiekszości przypadków jazdy czy to z nim czy z Danem byłem tylko "obserwatorem" ich pleców.Chłopaki maja wyczcucie w sprzetach,a ja na SC57 jezdze za krótko żeby wykorzystać jego potencjał.No a tak jak piszesz moc ok 190KM na kole jest dużaaaa :shock: .Mam nadzieje że tak przygotowane sprzety pozwolą wam osiagnąć w nastepnym sezonie dobre wyniki.Dodajac do tego odpowiednia technike jazdy i zestrojony sprzet można pokazać dużo dobrej jazdy.A za dobre rady w temacie "technika jazdy" nie obrażam sie :wink: .Pozdrawiam
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 01 kwietnia 2008, 21:45
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2008, 10:49

BUZKA pisze: Pomijajac kwestie sprzetowe w których jestem do tyłu,Dandi ma wiecej doswiadczenia niż ja.W wiekszości przypadków jazdy czy to z nim czy z Danem byłem tylko "obserwatorem" ich pleców.Chłopaki maja wyczcucie w sprzetach,a ja na SC57 jezdze za krótko żeby wykorzystać jego potencjał.

Dokładnie, na wszystko przychodzi odpowiedni czas. Wyczujesz bardziej motocykl i nim się obejrzysz - będziesz CENZURA dużo szybciej. Ja od początku, kiedy jeżdżę motocyklem powtarzam sobie, że Ci których chciałbym dogonić nie od razu jeździli tak jak jeżdżą a to, że jestem wolniejszy od nich to żaden wstyd (jeśli mam np. kilka razy mniej nawiniętych kilometrów itd.).
BUZKA pisze:Mam nadzieje że tak przygotowane sprzety pozwolą wam osiagnąć w nastepnym sezonie dobre wyniki.Dodajac do tego odpowiednia technike jazdy i zestrojony sprzet można pokazać dużo dobrej jazdy.

W przypadku Sławka jest bardzo duża szansa na tytuł. Nie raz pokazał, że mając dobry sprzęt może dużo np.: w 2006 roku na dobrym motocyklu, "na chwilę" ustanowił rekord toru Poznań a w tym roku na mokrej IV rundzie wygrał wyścig (na mokrym moc motocykla ma dużo mniejsze znaczenie).
A jeśli chodzi o mnie to przechodzę do mocnej klasy (Superbike), dlatego od razu nastawiam się na to, że wyników nie będzie, ale za to zamierzam dużo się uczyć żeby w 2009 roku coś już pokazać. Motocykl chcę od razu przygotować w identycznej konfiguracji na dwa sezony.
BUZKA pisze:A za dobre rady w temacie "technika jazdy" nie obrażam sie

Cieszę się, że dobrze mnie zrozumiałeś:)
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 26 października 2008, 00:55

Od taki ludzi jak pan panie daniel#78 warto brać dobre rady ponieważ nie wiem czy jest ktoś na tym forum co by był tak doświadczony jak ty w tym temacie. Ja tez bym chciał wpaść kiedyś pojeździć na torze ale narazie finanse nie pozwalaja ale postaram się choć na treningi wyskoczyć w przyszłym sezonie. Podobno to bardzo wciąga więc trzeba to brac pod uwage :D . Jak dobrze bedzie szło to może na początek kiedys w Pretendentach wystartuje żeby poczuc smak rywalizacji. Pozdrawiam i życze samych sukcesów .

[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:59 am ]
Mój sprzęcik także ma pochodzenie torowe. Nabyłem go od twojego kolegi z klasy wyścigowej od Andrzeja K. więc może kiedyś wróci na tor jeszcze ale nie w tak zaawansowanej jeździe. Pozdrawiam jeszcze raz
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 26 października 2008, 10:46

Witam w tym roku bylem kilka razy na torze,lecz nie byl to szybki tor a bardziej techniczny niebylo zawrotnych predkosci ale slizgi pozdzierane :mrgreen: W przyszlym roku takze planuje Poznan odwiedzic.Duzo mi dla jazda po torze jak jezdze z chlopakami oni k8 1000 i inne litry a ja swoim sc33 to na prostych mi uciekaj natomiast w zakretach juz jestem za nimi pewnie gdyby byly same zakrety kto wie co by bylo :mrgreen: gereralnie jazdza na torze wciaga i juz mi tego brakuje pozdrawiam

Następna

Wróć do Sport

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości