Przyszedł blok od Lucky'ego. Niestety jest trzaśnięty. Na każdym karterze za sprzęgłem są dwie rysy po 3 cm... Jest podejście do TIGa, ale nie wiem czy to robić. Nie są to części/miejsca nośne... Pęknięta jest część karterów z tyłu w komorze sprzęgła, na zewnątrz. Nie ma ubytków...
Młody się upiera aby przełożyć wał z panewkami i korbami. Pytałem już tutaj i na ścigaczu, ale zdania są podzielone a konkretów nie otrzymałem...
Jak doczytałem w Haynesie to selekcja panewek jest dobierana pod oba elementy. Kartery oraz wał. Na karterze jest BBCBC na wale L11111. Czy to oznacza, że na pierwszej podporze wału jest panewka B1, dalej B1, C1, B1, C1?? Oczywiście przenosi się to na kolor panewki...
Drugiego bloku nie sprawdzałem bo młody nie miał ściągacza do magneta przy sobie i dziś oblookam...
Hmm... Chciałbym tym motocyklem pojeździć trochę i nie wiem co będzie lepsze...