Dzisiaj jest 13 maja 2024, 11:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pare pytan

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 28 lipca 2009, 17:07
Lokalizacja: OLECKO
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 1993

pare pytan

Post » 28 lipca 2009, 17:17

witam nabylem bladego 93r moto ok bez owiewek tudziez z wypadajaca 2ka ale czytalem na forum o tym i juz wiem o co chodzi. maszyna chodzi na olejku texaco valvoline 10w40 w pelnym syntetyku taki zalalem i jest ok. mam pytanka dwa a mianowicie

1.trykanie w silniku z lewej str tak jakby w glowicy na walkach nie wiem objawy jak odpalam siadam na nia i jade to tak mi tryka przy przyspieszaniu byc moze lancuch rozrzadu nie wiem nawet gdzie on jest sorka ale specem nie jestem temu pytam ludzi ktorzy sie znaja. brat mowil mi ze ew tryka bo w czasie jazdy lancuch na zebate nachodzi i on tak w gsxr i w raptorze ma bo na postoju prawie tego trykania nie slychac

2.nie wiem jak to w fajerach jest bo to moj pierwszy ale cos z wskaznikiem temp jest albo moto ma kosmiczne chlodzenie. odpalam zimna spale 2faje ok 8min i wskazowka malo sie podnosi. nigdy nawet w najwiekszy upal jadac miastem 2-3ka ok 60km/h nie wskoczyla mi ponad polowe wskazowka tempy ani wiatrak sie nie zaloczyl. ogolnie przelece sie ok 160-180 na 6tce s temp spada i to b.znacznie nie wiem o co w tym chodzi

wybaczcie moze i troche laikowe pytania i troche sie rozpisalem ale fajer to po fz moj drugi motor i jest moja perelka i niektore sprawy mnie w nim martwia a sam tego nie ogarne dziekuje z gory za pomoc

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2009, 22:05

moze termostat masz wywalony i ma cały czas płyn obieg...

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 lipca 2009, 22:15

rozrząd jest z prawej a trykanie musi posłuchać ktoś kto zajmuje się mechaniką motocykli. Termostat permanentnie otwarty lub wyautowany jak wspomniał kolega moto18 ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 28 lipca 2009, 17:07
Lokalizacja: OLECKO
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 1993

Post » 29 lipca 2009, 07:40

dzieki bo ja lapek nie wsadzam w moto i mechaniczna wiedza to dla mnie magiczne sprawy. te trykania tak do 6tys jest potem ustaje w czasie jazdy. co dziwne jak jest na postoju to jej odwijam ile chce i nie tryka dziadostwo

[ Dodano: Sro Lip 29, 2009 7:51 am ]
a moze to zaworek?? nie wiem a tak jak opisze to nikt tego trykania nie slyszy wiec ciezko wyczaic. dosmigam do konca sezonu z tym?? bo zrobilem juz ok 1,2tys km i nic sie nie dzieje moto ok. dodam ze nie zap...... latam tak 130-140.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2010, 19:16

podłącze się w temat bo szukam szukam i nie mam gdzie wpisać pytań :)

oglądałem moto sc 28 z 92 roku
przy testowaniu podczas jazdy przy 80km dosyć duże drgania na kierownicy jak ją puściłem , spróbowałem ponownie przy 120 i nic zero drgań przy 70 to samo zero , normalne to chyba nie jest ? druga sprawa to lekkie stukot w silniku systematyczny po rozgrzaniu na wolnych obrotach , za zimnym nie słychać . podpowie ktoś co to może być i czy pchać się w kupno takiego sprzęta ?

dzięki z góry info


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości