Strona 1 z 3
problem z nr. VIN

:
23 lutego 2009, 22:51
autor: szajbus-op
Witam!!
Mam mały problem, który w sumie dziś zauważył przypadkiem konsultant PZU
Jak każdy posiadacz przybytku zwanego MOTO zajechałem do PZU ubespieczyć sprzęta, przy wpisywaniu nr w kompie wyskoczył komunikat, "nr za krótki" wg Konsultanta powinien sie składać z 17 cyfr a mój składa sie z 11 - SC282255451
MORKA MI NIE UBEZPIECZONO - konsultant stwierdził że mam lewe papiery!!
WG papierów ze Szwajcarii wszystko się zgadza na ramie nie ma równiez nic wiecej!!
POMOCY !!!
sisi

:
23 lutego 2009, 23:00
autor: sisi1623
na glowce ramy masz wybite numery ramy sprawdz w dokumentach czy zgadzaja sie jak tak to masz wlasciwe numery ramy. moze niech wypisze ci ubezpieczenie recznie a nie na kompie i bedzie git
[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 9:02 pm ]
mowisz ze na ramie nic nie ma to jak ty kupowalems te moto ile dales za niego jak tanio to kupiles moto z lewej reki.....

:
23 lutego 2009, 23:04
autor: szajbus-op
nie ma nic w kontekście że nic poza tymi które juz napisałem!!

:
23 lutego 2009, 23:07
autor: Piotrek
Czyli to jest nr nabity na ramie? Bo mi wyglada jak nr silnika...
Kolega ma podobny problem z Passatem. Gdzies po drodze przerejstowywania zgubila sie ostatnia cyferka VINu. Jak narazie sytuacja nie wyglada dobrze. Dowiem sie cos dokladniej potem i dam znac.
EDIT: w 1996 juz nie robili SC28.

:
23 lutego 2009, 23:10
autor: szajbus-op
na umowie ze Szwajcarii , dok do moto i w dowodzie są wbite właśnie te cyfry. zgadzaja sie z nr na ramie a co do nr sielnika to zaraz skocze zobacze i dam znac
[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 10:18 pm ]
wiec nr sielnika jest inny SC28E-2255516 wiec nr ramy jest inny ale tez 11 cyfrowy ;/
na tabliczce znamionowej jest wbity równiez nr z ramy - nic nie wybląda na przebujanie brak sladów szlifu lub nadspawu
[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 10:20 pm ]
robili to jest przejscie w sc 33 masz fote w galerii - on był w malowaniu tygrys ulicy czy jakos tak wypuszczane tylko w 96 jesli mowa o sc 28
sisi

:
23 lutego 2009, 23:21
autor: sisi1623
wiec jak masz takie same numery na ramie i w dokumentach to wszystko powinno byc ok tylko niech wypisze ci on odrecznie ubezpieczenie. a co do silnika to nie musisz sprawdzac bo w rejestracji traktuja to jako czesc zamienna wiec mozna postawic puste pole w adnotacjach urzedowych. moze zmien ubezpieczyciela i bedzie git

:
23 lutego 2009, 23:24
autor: Piotrek
No jak ona jest SC33 to ja lubie Kawasaki...

:
23 lutego 2009, 23:26
autor: szajbus-op
ona jest sc 28 - konkretnie Druga wersja SC28 - "kocie oczy", w najładniejszym dla CBR 900RR malowaniu "uliczny tygrys" źródło scigacz.pl - ale jak lubisz kawasaki to kup sobie zx9r
[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 10:34 pm ]tylko teraz tak sobie zadaje pytanie jak to się ma do zamieszczonych w fireblade.pl informacji dotyczących czytania nr VIN ?? chyba nijak
W sumie mało istotne - byle by sie sprawowała i dusze cieszyła!!
Dzięki za czas i info!!
Pozdro!
P.S jak będę miał zatarki z misiakami to sie pochwale wtedy będziemy radzić co z nr Vin dalej robic ;P

:
24 lutego 2009, 00:08
autor: tomo21kawa
Przyznam ze dosyc dziwna sprawa :?

:
24 lutego 2009, 00:13
autor: szajbus-op
no powiem tyle ze gdyby nie PZU sam bym sie nie skapnął bo w allianz nikt tego nie zauważył
[ Dodano: Sob Lut 28, 2009 8:25 am ]rozmawiałem ze znajomym on też ma tylko tyle ceferek co ja ;/ ostatecznie moto ubezpieczone
[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 11:23 pm ]wiec mogę powiedzieć tyle nr był ok tylko w systemie mają jakieś rubryczki w brakujące miesjaca wpisali zera i jest gitara - nie jesdyny mam taką ramę - moto zarejestrowany ubezpieczony i jueżdżany


:
11 lutego 2010, 22:26
autor: walek809
w każdym nr. vin hondy fireblade jest podany model np. SC28 czy SC 33 itd. ?
czy może być inny nr. bez modelu ? gdzie zawsze jest podany owy nr. ?

:
11 lutego 2010, 23:16
autor: PS BXL
tu masz podane jak ROZSZYFROWAC numer VIN
http://www.fireblade.pl/vin_numer.php
chyba slabo zapoznales sie z nasza strona
a wiec kazdy Fireblade musi miec oznaczenie SC bo:
S to pojemnosc powyzej 800ccm oraz
C to motocylk sportowy
oraz dalsze oznaczenie modelu 28, 33, 44, 50, 57a, 57b lub 59