Witam,
mam pytanie odnośnie kupna cbr 900 sc28 z 1993r,
byłem dziś obejrzeć motorek, lecz nie wziałem na razie z racji iż moto było wcześniej palone, umówiłem się z właścicielem na nastepny weekend bo wtedy bedzie znow w domu ze przyjade kolejny raz aby odpalić na zimnym i zobaczyc czy 'z nocy' również dobrze odpala. miedzy czasie chcialbym zaczerpnac pewnych info poniewaz wczesniej na wlasnosc przez 2 lata mialem tylko suzuki gs 500, i okazyjnie przejechalem sie czasem gsxr'em 750 z 2001 roku.
ogólnie moto w nie tak złym stanie, (przynajmniej wg mojej oceny) plastiki troche wymagają miłosci lecz rama wyglada fabrycznie nie ma żadnych śladów kombinowania przy spawach, nie była malowana itp... platikami sie nie przemuje bo cena nie wygórowana. silnik chyba(:D) dobrze przyspiesza, na postoju ochoczo wchodzi na obroty i bez przestojów z nich zchodzi, z silnika zadnych niepokojacych dzieków z wydechu zero niebieskiego dymka. po przciągnieciu na dwójce oraz po gwaltownych przyspieszeniach i zmianie biegów z jedynki na dwojke biegi nie wyskakuja.
moje pytania dotycza:
-czy biegi mają wchodzić tak 'twardo' z charakterystycznym chrząknięciem?
-czy po normalnej przejażdżce we dwoje, postawieniu moto w garażu i tam troszke jeszcze go przegazowując (przy temp na dworzu ok 17 stopni) normalne jest że wentylator już się włączył czy taką temerature powinien złapac po dłuższej jezdzie lub przeciąganiu?
-motocykl ma niesprawny wskaźnij temperatury (stąd powyzsze pytanie) oraz niesprawny predkościomierz czy ciezko je naprawić?
-apropo biegów w motocyklu brak odpowiedniej dźwigni (na allegro ok 100zł) przez to biegi zamiast jedynka w gół reszta do góry było odwornie jedynka w góre a reszta w dół.
prosiłbym o rady przed kupnem tego motocykla nawiązując do wyrzej wymienionych wrażen
Pozdrawiam.