walek809 pisze:moim zdaniem pod czaszą bedzie gorzej bo więcej ciepła idzie jeszcze jak odpali się wentylator ja swój dałem przy wlocie powietrza na zadupku puki co jest git i dodatkowa płytka alu pod regu między stelażem
Tę wersję też obadam ale muszę to widzieć jak to wygląda - nie znam jeszcze wzrokowo wnętrza moto, co i gdzie jest ,,napowietrzane,,
[ Dodano: Sro Cze 26, 2013 8:50 pm ]
To jest TO
[ Dodano: Czw Cze 27, 2013 10:16 pm ]Pomierzyłem napięcia międzyfazowe i są ,,wporzo,, - tak dla spokojności.
Odkręciłem też śrubę z kablami co są w temacie - nie była chyba odkręcana od nowości, cała była zaśniedziała - wyczyszczona, troszkę wazeliny bezkwasowej na oczko i tę śrubkę zamontowałem.
Jak kupię regel to dam znać czy dalej się grzeją kabelki - ciepłe mogą być ale nie gorące.
[ Dodano: Pią Lip 12, 2013 9:52 am ]No i kupiłem regler DUCATI, napięcie ładowania jest w normie tylko dalej się grzeje razem z kablami tymi z altka i po wyjściu z regla - będę montował go na radiatorze z procka pod owiewką lampy na wlocie powietrza.
Pytanie laika - sprawdziłem bezpieczniki te z prawej strony - wypełnienie, a gdzie jest główny bezpiecznik, - pytam bo nie chcę nic urwać czy złamać - można jakąś fotkę jego umiejscowienia i sposób otwarcia skrzynki z nim.
Dzięki za odpowiedzi...Krzysiek
[ Dodano: Sro Sty 01, 2014 7:48 pm ]No i zamontowałem regler DUCATI pod czachą na wlocie powietrza między lagami na dość dużym radiatorze z pastą termoprzewodzącą.
Regler jest letni, radiator doskonale spełnia swoją rolę a bezpośredni wiaterek nawet w ciepłe dni gwarantuje mu chłodzenie.
Kable przedłużające są grubsze od fabrycznych, regler z radiatorem widać z przodu ale moto ma być użyteczne i bezawaryjne.
Kostki przy wejściu do regulatora nie ruszałem - koszty to około 5x 1.6 m kabla oraz końcówki z obu stron i tyle.
Latam na tym od sierpnia nic się już nie przegrzewa...
[ Dodano: Sro Sty 01, 2014 7:59 pm ]PS - Puściłem ,,bajpasa,, masowego /grubszym od fabrycznego/ od podejścia z rozrusznika do ramy - masa od akumulatora idzie prze korpus silnika i śruby mocujące go ramy.
Jeśli moto ma ,,naście,, wiosen to jest wielce prawdopodobne że są zaśniedziałe miejsca styku. A śrub mocujących piec nie zamierzam ruszać.
Prądowi trzeba ułatwić drogę aby właściwe był wykorzystany a nie grzał styki i przy okazji regler...