Dzisiaj jest 13 maja 2024, 09:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wypełnienie wgniotki.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

Wypełnienie wgniotki.

Post » 02 grudnia 2012, 15:37

Witam.
Po upadnieciu motocykla na bok powstala mi z lewej strony na ramie mala wgniotka, na szczescie motocykl jest prosty i nie sciaga go na zadna ze stron.

Chce w zimie wypolerowac rame na lustro, lecz najpierw chciałbym sie pozbyc tego wgłębienia.

I moje pytanie brzmi jak to zrobic ?
Myślałem nad uzupełnieniem spawem z aluminium ale wtedy bedzie pewnie różnica po polerce.
Druga opcja to wypełnienie tego cyną, tylko tu efekt moze byc podobny.

Co byście mi radzili ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 grudnia 2012, 16:34

Siema Czeskii. Temat na forum już był przerabiany wystarczy poszukać, zależy jaką masz tą wgniotke, oczywiście lepiej naspawać łatke skoro masz zamiar polerować, ale można również taką wgniotkę spróbować wyciągnąć metodą klejenia przyssawki troche to żmudne i nie zawsze się udaje ale jak kto lubi

[ Dodano: Nie Gru 02, 2012 3:43 pm ]
O tu masz pokazane takie usuwania wgniotek z klejeniem przyssawki można tak się też pobawić jak ktoś ma wgnieciony bak, oczywiście warunek to oryginalny lakier, albo pewność że lakiernik nie spier.. roboty https://www.youtube.com/watch?v=5VDA8yIvOJg

 
Posty: 102
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 02 grudnia 2012, 17:18

no ta metoda z przyssawka przy ramie to raczej nie da rady :D bo blacha samochodowa jest raczej ciensza niz srednica w ramie :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 grudnia 2012, 22:26

nawierć otwór po wewnętrznej stronie ramy wypukaj nierówność i zeszlifuj i wypoleruj ,otwór zaspawaj cała filozofia,czasem spaw widać nawet jak go wypolerujesz(inny odcień dodawanego drutu )

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 02 grudnia 2012, 22:48

Zadzwon sobie do firmy DUFAŁ KAtowice i zapytaj czy oni podejma sie takiej naprawy. Chlopaki robia tam cuda z samochodami za niewielkie pieniadze wiec moze i tobie pomoga. Ja korzystalem z uslug tej firmy i nie moglem oczom uwierzyc.


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość